حالت تاریک
امام جمعه فهرج:

در فضای مجازی عمار ولی فقیه باشیم

در فضای مجازی عمار ولی فقیه باشیم

امام جمعه فهرج با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی از طریق مسائل فرهنگی بدنبال قتل عام جوانان است افزود: در فضای مجازی باید عمار ولی فقیه باشیم.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ صبح امروز به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش، فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده و جمعی از دانش‌آموزان بسیجی، با امام جمعه فهرج دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این دیدار گفت: شهدا ما را تا یک قدمی قله رساندند و ما باید قدم آخر را با قدرت برداریم و سست نشویم.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی از طریق مسائل فرهنگی بدنبال قتل عام جوانان است افزود: در فضای مجازی باید عمار ولی فقیه باشیم.

آقاملایی در ادامه از تشکیل ستاد نماز جمعه در مدارس فهرج خبر داد و بیان کرد: در قالب این طرح در نظر داریم ستاد نماز جمعه را در هر یک از مدارس فهرج با حضور دانش آموزان حزب‌الهی و انقلابی تشکیل دهیم تا این افراد به طرق مختلف و برگزاری جلسات هیئت اندیشه‌ورز، دوستان خود را جهت حضور در نماز جمعه ترغیب و تشویق کنند.

همچنین حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در این دیدار گفت: تقدیم ۳۶ هزار بسیجی دانش‌آموز، حامل این پیام است که انقلاب با خون چه کسانی پایدار مانده و تنومند شده است.

وی از تربیت نسل جوان، کارآمد و مفید به عنوان اهداف اصلی بسیج دانش‌آموزی نام برد و تأکید کرد: امروز برای مقابله با تهاجم دشمن و حفظ انقلاب باید سطح علمی دانش‌آموزان را در برابر جنگ نرم دشمن ارتقا دهیم.

انتهای خبر/عباسزاده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از