حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

دستاورد عملیات طوفان الاقصی فروپاشی رژیم صهیونیستی است

دستاورد عملیات طوفان الاقصی فروپاشی رژیم صهیونیستی است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، جمعی از مسئولین، بسیجیان، روسا، اعضای کارگروه‌های شش گانه و نخبگان شهرستان در محل سالن شهدای فرمانداری جیرفت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اجلاسیه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: یکی از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عملیات طوفان الاقصی در تاریخ جبهه مقاومت بی‌نظیر و کم‌نظیر بود، دستاورد مهم این عملیات و جبهه مقاومت، فروپاشی رژیم صهیونسیتی است.

 ناصر بهروز بیان کرد: فضایی که در غزه وجود دارد یک فضای سخت و وحشتناک است و اقدامی که حماس و گروه‌های مقاومت انجام دادند در نوع خود در قیاس خود کم‌نظیر است و به لحاظ طبقه‌بندی همانند دفاع مقدس و عملیات والفجر است.


وی عنوان کرد: حضور و حرکت حماس در تاریخ جبهه مقاومت و سرزمین‌های اشغالی بی‌سابقه و بی‌نظیر است و بزرگترین دستاورد و خروجی این بود که رژیم منهوس و کودک‌کش اسرائیل حذف خواهد شد.


جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: جبهه مقاومت پیروز میدان است و به این پیروزی می‌رسد و این پیروزی خیلی دیر نیست و جبهه مقاومت سالیان سال رشد کرده و برگرفته از حضرت امام خمینی (ره) بزرگوار است.


بهروز اظهار کرد: ذات بسیج در روز اولی که تشکیل شد پایه گذاری آن خدمت به مردم بود و بسیج قابلیت زیادی دارد و عمق بخشی داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی گسترده است و موضوع و ماموریت ما در بسیج حل مسئله است.


وی ابراز کرد: بسیج متشکل از مردم و نخبگان است و باید با حل مسئله فعالیت خود را با موفقیت انجام دهد و توده‌های مردمی که در جامعه زندگی می‌کنند از قابلیت و ظرفیت بسیار زیادی برخوردار است که در جهت رشد و شکوفایی استعدادها باید استفاده شود.

 

بهروز در ادامه گفت: تداوم راه شهداء بسیار مهم است و باید در این مسیر با نگاه به سیره شهداء گرانقدر راه را ادامه دهیم و حوزه فرهنگ عمده‌ترین مسئله ما در جامعه است که با شبکه بسیج که بزرگترین ظرفیت است باید فرهنگ‌سازی شود.


جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: ظرفیت و دانش بسیج همیشه پای کار آمده است و هدف این کارگروه آن خواهد بود که خروجی خوب و مثبتی برای مردم جامعه داشته باشد.


وی بیان کرد: از ظرفیت بسیج در راستای حل مشکلات مردم باید استفاده کرد و در حوزه بهداشت و درمان می‌توان به بیماری کرونا اشاره کرد که در این زمینه با حضور میدانی بسیج باعث مصون‌سازی جامعه و خدمت به مردم کار شد.

محمدرضا اسفندیاری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در ادامه گفت: در این اجلاسیه امروز هفتمین مجمع سالانه بسیج برگزار شد که ۶ کارگروه طرح و راهکارهای خود را جهت حل مشکلات شهرستان جیرفت ارائه کردند.


جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: این مجمع از ابتدای سال با حضور اعضاء جلساتی را به صورت ماهانه برگزار می‌کند و در این جلسات هر کارگروه مسائل و مشکلات حوزه خود را احصاء خواهد کرد.


وی عنوان کرد: کارگروه‌ها پس از بررسی مشکلات احصاء شده، طرح اولویت‌دار خود را در مجمع بسیج شهرستان مطرح می‌کنند، این طرح در این مجمع مورد بازبینی قرار می‌گیرد و در نهایت به استان معرفی می‌شود.


اسفندیاری مطرح کرد: سال گذشته سه کارگروه اقتصاد، زیربنایی و فرهنگی اجتماعی در اجلاسیه سالانه مجمع بسیج، راهکارهایی پیرامون قرنطینه گیاهی و اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ارائه دادند که در همین خصوص با اقدامات انجام شده توسط دادگستری، بهزیستی و فرمانداری راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ محقق شده است.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از