حالت تاریک
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

دشمن از اتحاد نیروهای مسلح ایران هراسان است

دشمن از اتحاد نیروهای مسلح ایران هراسان است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وحدت نیروهای نظامی امروز مورد تأیید و رضایت حضرت آقا(امام امت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای) و ملت شریف ایران بوده اما موجب یأس دشمنان است.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ ظهر امروز همایش وحدت فرماندهان و مسئولین ارشد نیروهای مسلح استان کرمان در مجتمع آموزشی  شهرستان ماهان و به میزبانی سپاه ثارالله استان برگزار شد.

 

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح گفت: ارتش قهرمان، نیروی انتظامی دلاور و سپاه مقتدر امروز گرد هم آمده‌اند که کمافی‌السابق بر همبستگی و اتحادشان در هفته وحدت تاکید کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز دشمن به دلیل وحدت، تعامل و هم‌افزایی نیروهای مسلح و قدرت بازدارندگی این نیروهای مقتدر نظامی، جغرافیای سرزمینی را از هوا، زمین و دریا تغییر داده و به سمت جنگ نرم  با عملیات روانی و تسلط بر افکار و اذهان رفته است.

وی ضمن تبریک این هفته به دلاور مردان فراجا ، ایجاد امنیت پایدار در کشور را از دستاوردهای نیروی انتظامی و فراجا دانست و افزود: امیدواریم بتوان دستاوردهای این فرماندهی را در خور شأن این عزیزان ،بیان کرد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: وحدت نیروهای نظامی امروز مورد تأیید و رضایت حضرت آقا(امام امت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای) و ملت شریف ایران بوده اما موجب یأس دشمنان است.

سردار نظری اظهار کرد: اگر《وحدت》امروز در این جایگاه قرار دارد و ریشه‌دار شده است، به علت ممزوج شدن خون شهداست که از دفاع مقدس شکل گرفته و تا کنون ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به اجرای کلیه ترفندها و دسیسه‌های دشمن برای ضربه زدن در طول ۴۵ساله عمر انقلاب ،علت موفقیت نظام و شکست دشمن را علاوه بر رهبری قوی، مردم همیشه در صحنه، وجود نیروهای مسلح قوی ومتحد دانست و خاطر نشان کرد: از همراهی خانواده‌های نیروهای مسلح در همه ایام  با این عزیزان مجاهد نظامی صمیمانه قدردانی می‎کنیم.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از