حالت تاریک
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد:

رزمایش جهادگران فاطمی به نام حاج‌یونس زنگی‌آبادی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حاج یونس زنگی‌آبادی روحیه مردم‌داری، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی داشت بنابراین این رزمایش به نام این سردار بزرگ کلید می‌خورد.

 به گزارش سرویس فرهنگی راه آرمان؛ سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همراه با توزیع بسته‌ها و لوازم ورزشی و اعزام گروه‌‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار به مدت چهار هفته برای کار فرهنگی، عمرانی، ورزشی و مربی‌گری برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: حاج یونس زنگی‌آبادی روحیه مردم‌داری، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی داشت و طبق فرموده حاج قاسم، شهید حاج یونس به تنهایی یک لشکر بود و در هر عملیاتی که به عنوان فرمانده بود، بدون هیچ شکستی پیروز می‌شد و در زمان حیاتش افراد نیازمند را شناسایی می‌کرد و به صورت ناشناس به آن‌ها کمک می‌کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: به تأسی از همین روحیه مردم‌یاوریِ حاج یونس، همه شهدا و حاج قاسم عزیز، امروز در استان کرمان، شهرستان کرمان و شهر زنگی‌آباد در کنار مزجع شریف حاج‌ یونس رزمایش فاطمی کل کشور را با حضور رئیس بسیج ورزشکاران کشور آغاز می‌کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در ایجاد شور، نشاط، تندرستی و آمادگی جسمانی کمک کنیم.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

رزمایش جهادگران فاطمی به نام حاج‌یونس زنگی‌آبادی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از