حالت تاریک
نماینده اسبق مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی:

روایت‌سازی‌های دشمن باعث انحلال نظام سلطه شد

روایت‌سازی‌های دشمن باعث انحلال نظام سلطه شد

نماینده اسبق مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: روایت‌سازی و دروغ دشمن باعث انحلال و متلاشی شدن نظام سلطه شد.

فرج‌الله عارفی نماینده اسبق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ گفت: حوادثی که انقلاب بعد از پیروزی سال ۵۷ پشت سر گذاشت، همه این سلسله حوادث در حقیقت طراحی نظام سلطه جهانی بوده و هست و تا محو غده سرطانی صهیونیست ادامه دارد.

 

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در سال گذشته شاهد این بودیم که دشمن این بار با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و هماهنگ شده با همه سرویس‌های اطلاعاتی غرب و عوامل میدانی و جریان‌‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی، چه سلطنت طلبان و چه منافقین چه بهائی‌ها و چه گروه‌های دیگری که از کشور خارج شده بودند تحت مدیریت مخصوصاً سازمان سیا و سازمان موساد با پشتیبانی سازمان‌های اطلاعاتی دیگر در کشورهای غربی و عربی؛ اقداماتی را برای اینکه نظام جمهوری اسلامی ساقط کنند، انجام دادند.

 

وی بیان کرد: ظاهر قضیه و براساس آنچه که انسان از شکل و اتفاقات ترکیبی که ملاحضه می‌کرد به این نتیجه رسید که هر نظامی به جزء جمهوری اسلامی که متکی بر مردم است، قطعاً شکست خورده بود، قطعاً متلاشی شده بود. البته همه ملت ایران هم می‌دانند که هدف غایی دشمن و استکبار، جمهوری اسلامی نبود بلکه ایران بود.

 

عارفی عنوان کرد: آنها به دنبال این بودند که ایران را تجزیه کنند و تبدیل به ۷ و ۸ کشور کوچک کنند و نهایتاً با سلطه بر این کشور قدرتمند که تبدیل شده به چند کشور کوچک به اهداف اساسی خودشان که همان تسلط کامل بر جهان اسلام بود برسند.

 

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: الحمدالله پایمردی مردم خصوصاً آن شیوه مدبرانه‌ای که مقام معظّم رهبری مدظله العالی انجام دادند، این جنگ ترکیبی و این حوادث پی در پی و برنامه‌ریزی شده، منجر به شکست شد و جمهوری اسلامی یکبار دیگر موفق شد که دشمن را با همه سرمایه‌گذاری‌های عظیم و چندین ساله خود به شکست بکشاند.

 

وی ابراز کرد: در مورد روایت‌ها ما دو بخش داریم که بخشی که روایت‌های دشمن می‌ساخت و برای اینکه بتواند با روایت‌سازی خودش در واقع پیش قدم باشد و ذهن مردم را مدیریت کند و بخش دیگر روایت‌سازی که خود ملّت بزرگ ایران انجام دادند.

 

عارفی تصریح کرد: مردم بزرگ ایران در حقیقت به این جمع‌بندی رسیده بودند که دشمن به دنبال محو ایران است و این نقطه‌ای بود که خط قرمز ملّت ایران بود و این امر را ملّت ایران و با هر نیت و انگیزه‌ای که بودند دنبال کردند و علیرغم وجود حرکت‌هایی که راویانش مثل تجزیه طلب‌ها در کردستان، سیستان بلوچستان و در جاهای دیگری که بی‌محابا وارد عرصه شدند.

 

وی ابراز کرد: ما تا قبل از این حادثه، هیچ وقت ندیدیم در یک جریان تجزیه طلبی بخواهد صراحتاً پشت تلویزیون اعلام کند که ما آمده‌ایم ایران را تجزیه کنیم، ملت بزرگ این را فهمید و چون فهمید با اقتدار و با توان فوق‌العاده‌ای و مخصوصاً با صبر خود توانستند بر این‌ها غلبه پیدا کنند و این روایتی که دشمن تحت این که ظلم و ستم جمهوری اسلامی مطرح می‌کرد، برگردانند به خودشان که به عنوان یک حرکت ظالمانه برای انشقاق ملت ایران تصمیم گرفته بودند، برگردند به هویت اصلی ایرانی خود و تمام این جنگ ترکیبی دشمن را به نحوی ناکام بگذارند.

 

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت تقریباً ۲ ماه یا کمتر و آنچه که آمارها اعلام کردند قریب به ۳۸ هزار دروغ گفته شد، یعنی شما مثلاً کشته‌سازی و یا بعضی از فیلم‌هایی که یا کلیپ‌هایی که یا تصاویری که از کشورهای دیگر بودند، این موارد را در قالب وضعیت موجود جمهوری اسلامی مطرح می‌کردند.

 

عارفی افزود: خود همین تبلیغات دروغین ابتدا یک وضعیتی را در کشور ایجاد کردند، دشمن با استفاده از ابزارهای فضای مجازی در طول یک دهه تقریباً بر ذهن جامعه ما مسلط شده بود یا مثلاً شما اینستاگرام را ببینید یا دیگر فضای مجازی را، همه این‌ها وصل است به یک اتاق در رژیم صهیونیستی و همه این داده‌ها را بررسی می‌کردند.

 

او در ادامه بیان کرد: دشمن مطالعه می‌کردند و بازخوردی که بدست می‌آوردند به عنوان نقشه طراحی می‌کردند برای همین جریانی که در سال گذشته اتفاق افتاد، یعنی این‌ها به دنبال همین بودند که چون فضای جامعه و ذهن‌ها مدیریت شده و بازتابی که از این فضاها کسب می‌کنند نشان دهنده این است که مردم ایران خسته شدند از انقلاب، چون خسته شدند بهترین فرصت است برای اغتشاش.

 

وی اظهار کرد: و چون چاشنی دروغ‌هایی که مطرح می‌کردند که مثلاً در جایی اینقدر کشته شد یا این آدم فرار کرده و رفتند به خارج از ایران و در کشور فلان حضور دارند، اینقدر پول بردند، طلا بردند و غیره که از شهرها و خیابان‌های مختلف مطرح می‌کردند، گزارش‌های دروغین را و خیلی از صحنه‌ها را می‌ساختند و چند نفر با هم آتش را به پا می‌کردند، فیلم و کلیپ از آن درست می‌کردند و در نهایت به آنها می‌دادند.

 

وی مطرح کرد: و آنها هم بر مبنای این موارد به دنبال این بودند که ذهنیت‌هایی که در طول یک دهه که این‌ها تحت سلطه خود قرار دادند به فوران در بیاورند و این‌ها را بیاورند در عرصه میدان و در میدان بتوانند علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند که خوشبختانه نتوانستند.

 

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما شاید نگرانی‌ها و انتقادهایی داریم اما دشمن روی اصل محاسبه نکرده بودند که مردم ایران از هر قومی که باشند، روی یک چیز تعصب دارند و آن ایران است.

 

عارفی گفت: مردم ایران در طول تاریخ هم این را اثبات کردند، بنابراین آنها متوجه نشدند ژن ایرانی، ژنی است که به همه اسلام و مخصوصاً به ایران به شدت وابسته است و نمی‌شود آن را جدا کرد. در واقع جدایی ناپذیر است این ملیت با هویت شخصی تک تک ملت ایران. این را دیگر محاسبه نکرده بودند

 

وی اضافه کرد: دشمن چون محاسبه نکرده بودند آمدند سرمایه گذاری کردند و دروغ‌های زیادی گفتند و روایت‌های مختلفی ساختند که جمهوری اسلامی را در واقع ساقط کنند که خوشبختانه شکست خوردند، علیرغم اینکه خسارت‌های زیادی وارد کردند. اما دشمن متوجه شد مردم آنها را دیگر حمایت نمی‌کنند. حالا به جزء کسانی که فریب رسانه را خوردند.

 

او ادامه داد: ملت ایران در چند مرحله اقدام کردند در سال ۸۸ مردم در ۹ دی یک خیزش بزرگ را انجام دادند، اما این بار بخاطر حساسیت موضوع مردم تمام کشور و حتی روستاها در چند مرحله وارد عرصه شدند و اعلام حضور کردند و برائت جستند از حرکت‌های تکراری دشمن که در واقع به قصد آسیب رساندن به حیات ملی ملت ایران بود، ایستادگی کردند.

 

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت و فهیم، مردمی که موقعیت‌شناس هستند، زمان‌شناس هستند، نمی‌شود با هیچ زمانی قدردانی این تلاش و همت جمعی را کرد و حضور مردم یک حضور امیدوارکننده و دلگرم کننده و برای دشمن هم ناامیدی و یأس را آورد و دشمن می‌خواست به هر وسیله‌ای به هدفش برسد اما مردم به صورت خودجوش وارد عرصه شوند و دشمن را سرافکنده کنند.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از