حالت تاریک
دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس:

رژیم‌صهیونیستی در طوفان الأقصی کاملاً تمام شد

رژیم‌صهیونیستی در طوفان الأقصی کاملاً تمام شد

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در طوفان الأقصی کاملاً تمام شد و جنگ الان بر سر مرده‌ای است که آمریکا آن را نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ سیدمجتبی ابطحی امشب در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه در جوار مزار مطهر سیدالشهدا جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در یکی از بی‌نظیر‌ترین مقطع تاریخی انقلاب هستیم، گفت: جنگ احزاب شکل گرفته که به ظهور ختم خواهد شد.

 

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دهه ۷۰ مقام معظم رهبری فرموده بودند که هندسه قدرت در حال تقدیر است و بعد از آن افول آمریکا را مطرح کردند و در مرحله بعد فرمان تسلیح خاورمیانه را دستور دادند، ایشان عمر رژیم را کوتاه دانستند و بعد  خواستند که به حوادث اوکراین دقت کنیم و از جوانان خواستند که حق خود را از جهان اسلام بردارند.

 

وی با اشاره به اینکه در دوران شاهنشاهی ایران سهمی از تصمیمات نداشت، اما امروز سهم ما چیست؟ ما امروز اصحاب تک‌قطبی شدن برای  برقراری عدالت می‌خواهیم، عنوان کرد: دشمن شتاب گرفته بود و تحت عنوان تکفیر با همه اعراب درخواست دوستی فرستادند و عادی‌سازی روابط را شکل داد، برای ایران رجز خواندند و خود نقشه خلیج فارس را به دست گرفت و گفت دوباره خیبر را به‌دست آوردیم.

 

ابطحی ابراز کرد: جامعه اسلامی از یهود، دولت یهود و نسل آنان بیزار است؛ اما مصر به راحتی عادی‌سازی روابط را شروع کرد، اما فقط اسرائیل راحت در مصر روابط داشت؛ اما مصری‌ها حقی نداشتند که در شهرک‌های صهیونیست‌نشین کالا بفروشند و راحت قدم بزنند و الان بعد از ۴۵ سال سازش به کجا رسیدند و چه رشدی کردند بسیار عقب‌تر هستند.

 

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامی افزود: یهود جز ذلت چیزی به ملت‌ها نداده‌اند و در بدبخت‌ترین حالت قرار دارند، اردنی‌ها و سودانی‌ها با سازش به کجا رسیدند ‌؟آمریکایی‌ها  می‌گويند ما در افغانستان هفت هزار میلیارد دلار خرج کردیم، اثرش کجاست؟ چند تا دانشگاه، بیمارستان، مهد کودک و مدرسه یا یک ساختمان تجاری ساختند ؟

 

وی اظهار کرد: ۵۰ سال تلاش دیپلماسی آمریکا نابود شده است و اکنون جهان اسلام رشد داشته و از یهود بیزاری می‌جوید، یک اقلیت مذهبی نابود شده تندروها وارد فلسطین شدند و داستان گوساله سامری آنها گوش جهان را کر کرده است؛ آنان می‌خواستند بیت‌المقدس را نابود کنند.

 

ابطحی با اشاره به اقدام مجاهدان حماس گفت: مشروعیت و امنیت دو مقوله‌ای است که صهیونیست‌ها لابی گری می‌کنند و سه اصل غافل‌گیری، جنگ در سرزمینی غیر از سرزمین خودمان باشد، درگیری به سرزمین‌های خوشان نرسد، مد نظر باشد؛  پس جنگ باید سریع حاکم و با قدرت قطعیت پیروزی باشد.

 

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صهیونیست‌ها توسط مجاهدان حماس غافلگیر شدند و با قطعیت پیروزی حماس صورت گرفت و تمام کشورها آمدند که نگذارند این مرده متلاشی شوند و عملا آمریکا و انگلیس دارند می‌جنگند، بنابراین نباید بگذاریم آنان احیا شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در طوفان الأقصی کاملاً تمام شد و جنگ الان بر سر مرده‌ای است که آمریکا آن را نگه داشته است، عنوان کرد: بخشی از جامعه ما باید به حماس بپیوندد و باید در این جنگ آنان را همراهی کنیم، نباید ترسید زیرا این ماهیت صهیونیستی تمام شده و نباید بگذاریم دوباره جان بگیرند و متلاشی شدن خود را تقویت کند.

 

ابطحی با بیان اینکه آمریکا سه نقطه مهم تایپه، فلسطین و اوکراین را نگه داشته بود تا منطقه را کنترل کند اما الان همه آنان در حال فروپاشی هستند، افزود: از مرگ و میری که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، دل ما هم به درد می‌آید اما نباید عقب نشینی کرد زیرا پیروزی یه یقین متعلق به جهان اسلام و از آن فلسطینی‌هاست.



انتهای خبر/طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از