حالت تاریک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

شکستن هیمنه ارتش صهیونیستی هیچ‌گاه قابل ترمیم نیست

شکستن هیمنه ارتش صهیونیستی هیچ‌گاه قابل ترمیم نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بازتاب حمله شجاعانه جوانان فلسطینی در دنیا گسترده بود و به نظر تمام کارشناسان سیاسی، شکسته شدن هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه قابل ترمیم نیست.

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی گفتگویی با خبرنگار راه آرمان با‌اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، در ارتباط با نابودی قطعی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به حمله شنبه گذشته جبهه انقلاب نباید به‌عنوان یک اتفاق نگاه کرد بلکه باید آن را جریانی دید که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

 

وی افزود: مهم‌ترین نکته‌ای که در جریان طوفان الاقصی غرب بر آن تاکید دارد، این است که این عملیات هوشمندانه از بیرون هدایت شده، در صورتی که این‌چنین نبوده و این حرکت شجاعانه ملت فلسطین خودجوش است.

 

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: در طول سالیان اشغال، جوانه‌ای در سرزمین‌های اشغالی از طرف مردم فلسطین رشد کرد و نهایتا به نقطه‌ای رسید که جبهه مقاومت فلسطین از حالت پدافندی به حالت آفندی در آمد.

 

احمدی‌نژاد مطرح کرد: این نقطه عطف برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است چراکه نیروهای فلسطینی برای نخستین بار توانستند ابتکار عمل را در دست گرفته و ضربه مهلکی به قدرت پوشالی این رژیم منحوس وارد کنند.

 

وی ادامه داد: بازتاب این عملیات به‌قدری در دنیا گسترده بود و به نظر تمام کارشناسان سیاسی، شکسته شدن هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه قابل ترمیم نیست.

 

پزشک متخصص کرمانی در خصوص غیرقابل ترمیم بودن عادی‌سازی روابط کشورهای مسلمان با رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام از سوی کشورهای عربی با‌توجه به شرایط کنونی قطعا با شکست همراه خواهد شد چراکه در حال حاضر زوال در ارتش رژیم صهیونیستی به صورت کامل مشهود است.

 

احمدی‌نژاد تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر کس خلاف جریان جبهه مقاومت حرکت کند، شکست خواهد خورد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ارتباط با شکستن امنیت رژیم صهیونیستی که ناموس آنها تلقی می‌شد، توضیح داد: قطعا رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را برای بقا می‌کند و بنایی برای رفتن ندارند.

 

وی افزود: اصل تشکیل رژیم صهیونیستی این بود که کشورهای غربی و اروپایی سعی داشتند همه یهودیانی را که دارای تفکر صهیونیستی بودند، در کشوری گرد هم آورده تا از دردسرهای ایجاد شده توسط این گروه در کشورهای خود جلوگیری کنند.

 

احمدی نژاد یادآور شد: از‌این‌رو با وعده کشور موعود یهودیان را راهی فلسطین کرده، آنها نیز با کشتار مردم مظلوم فلسطین سرزمینشان را غصب کرده به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 90 درصد فلسطین را تحت اشغال و سلطه خود درآوردند.

 

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: اما وعده الهی جور دیگری رقم خواهد خورد، به تاریخ که بنگریم، می‌بینیم قوم‌های قدرتمند تر از یهود هم بودند که توسط خداوند از بین رفتند، از بین رفتن یهود غاصب هم چندان دور از دسترس نیست.

 

وی ادامه داد: آنچه که رژیم صهیونیستی به عنوان تبلیغات از آن استفاده می‌کند، در حد همان تبلیغ است، آمریکا و رژیم صهیونیستی یک شبکه قدرتمند تبلیغاتی دارد که به واسطه آن برای خود قدرتی ماورای تصور در ذهن جهانیان ساخته است.

 

احمدی‌نژاد اضافه کرد: در حالیکه چنین نیست، جبهه مقاومت با استفاده از نیروهای جوان فلسطینی که امکانات خاصی در مقابل رژیم صهیونیستی ندارند، به راحتی توانست این قدرت خیالی را بشکند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام نوید آزادی بخشی را به تمام جهان مخابره کرد و با کمک خداوند متعال به زودی وعده الهی محقق شده و رژیم صهیونیستی از بین می رود، البته این امیدآفرینی باید در میان جوانان تبلیغ شود.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از