حالت تاریک
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد:

شکستِ نظامی، اطلاعاتی و سیاست منطقه‌ای رژیم غاصب

شکستِ نظامی، اطلاعاتی و سیاست منطقه‌ای رژیم غاصب

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به واسطه پیروزی فلسطین، رژیم غاصب و جعلی در بحث نظامی، اطلاعاتی و سیاست منطقه‌ای شکست خورد.

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همراه با توزیع بسته‌ها و لوازم ورزشی و اعزام گروه‌‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار به مدت چهار هفته برای کار فرهنگی، عمرانی، ورزشی و مربی‌گری برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: حاج یونس زنگی‌آبادی روحیه مردم‌داری، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی داشت و طبق فرموده حاج قاسم، شهید حاج یونس به تنهایی یک لشکر بود و در هر عملیاتی که به عنوان فرمانده بود، بدون هیچ شکستی پیروز می‌شد و در زمان حیاتش افراد نیازمند را شناسایی می‌کرد و به صورت ناشناس به آن‌ها کمک می‌کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: به تاسی از همین روحیه مردم‌یاوریِ حاج یونس، همه شهدا و حاج قاسم عزیز، امروز در استان کرمان، شهرستان کرمان و شهر زنگی‌آباد در کنار مزجع شریف حاج‌ یونس رزمایش فاطمی کل کشور را با حضور رئیس بسیج ورزشکاران کشور آغاز می‌کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در ایجاد شور، نشاط، تندرستی و آمادگی جسمانی کمک کنیم.

وی در ادامه در رابطه با حمایت از مردم فلسطین گفت: قطعا همه مردم آزادی‌خواه جهان و به طبع آن در زادگاه حاج‌ قاسم، شهیدی که محور مقاومت را در تمام منطقه گسترش داد و هدف اصلی‌اش هم آزادی سرزمین‌های اسلامی بود، امروز از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

سردار نظری با توجه به‌ این که عده‌ای پیروزی فلسطین را تحریف می‌کنند و آن را پیروزی نمی‌دانند، به کشتار رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: آنها خوی نسل‌کشی و کودک‌کشی را ۸۰ سال است که ادامه می‌دهند و این چیز جدیدی نیست اما می‌خواهند سرپوشی بر پیروزی فلسطینی‌ها بگذارند.

وی مطرح کرد: پیروزی که به واسطه آن، هم در سیاست منطقه‌ای ارژیم اشغالگر قدس و هم در بحث نظامی و اطلاعاتی آن‌ها شکست حاصل شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان عنوان کرد: این اشغالگران فکر می‌کردند که از نظر اطلاعاتی یک قدم از همه دنیا جلوتر هستند اما در بغل گوش‌شان از زمین و هوا به مناطق آن‌ها وارد شدند و ثابت شد آن طور که فکر می‌کنند، نیست.

وی اظهار کرد: آن‌ها می‌خواستند با طرح ابراهیم در منطقه همه کشورها را با خود همراه کنند اما با این پیروزی، شکست خوردند و عربستان خیلی زود از عادی‌سازی روابط پا پس کشید.

سردار نظری افزود: این‌ها همه پیروزی است و رژیم غاصب قدس هم می‌دانند که فلسطینی‌ها توانمندند اما برای این‌ که‌ اعتماد به نفسشان را بگیرند، می‌گویند کمک فلان کشور بوده است؛ در صورتی که حماس و نیروهای فلسطینی به آن حد رسیده‌اند که از خود دفاع کنند و حتی حمله کنند و در مرحله آفند قرار بگیرند و به دشمن ضربه بزنند و آن را دچار شکست‌های متناوب در عرصه‌های مختلف بکنند.

انتهای خبر/کارگرزاده 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از