حالت تاریک
مسئول بسیج مداحان استان کرمان:

شکست اسرائیل غیر قابل ترمیم است

شکست اسرائیل غیر قابل ترمیم است

مسئول بسیج مداحان استان کرمان گفت: طوفان الاقصی شکست جبران‌ناپذیری برای اسرائیل و حامیانش رقم زد که غیر قابل ترمیم است

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ مجید منصوری مسئول بسیج مداحان کرمان گفت: پیروزی عزت‌مندانه عزیزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی برگ زرینی را در تاریخ ثبت و ضبط کرد.

وی بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری دست و بازوی طراحان این عملیات تاریخی و بزرگ را که شکست مفتضحانه‌ای را برای رژیم منحوس اسرائیل به دنبال داشت، باید بوسید.

مجید منصوری با اشاره به فرمایشات حضرت آقا در خصوص این رخداد عظیم تاریخی که شبیه یک معجزه الهی بود گفت: این حادثه شکست جبران‌ناپذیری برای رژیم غاصب اسرائیل و حامیانشان بود.

مسئول بسیج مداحان کرمان تصریح کرد: اسرائیل همواره به قدرت و برتری خود اذعان داشت و توانسته بود دید برخی کشورها را در این رابطه که از نظر نظامی، امنیتی و اطلاعاتی قدرت برتر است، با خود همراه کند.

وی ادامه داد: اما با این که هیمنه این غول عظیم در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شکسته شده بود، در این عملیاتی که توسط قهرمانان فلسطینی انجام شده نیز بعد از سال‌ها ظلم و جنایت رژیم منحوس اسرائیل، با اتکا به ایمان و وعده‌های الهی، وعده الهی تحقق یافت و این درس بزرگ را به همه جهانیان داد که قدرت پوشالی اسرائیل که در جهان به آن می‌نازد، با یک عملیات طرح‌ریزی شده توسط مبارزان فلسطینی این‌گونه در هم شکسته می‌شود.

منصوری افزود: اسرائیل که ادعا دارد در بعد نظامی، امنیتی و دفاعی برتر است، در این عملیات غافل‌گیر شد و معلوم شد از عملیاتی که در این سطح انجام شد اطلاعی نداشته است، لذا شکست مفتضحانه‌ای برای او به دنبال داشت که نشان می‌دهد هیچ برتری ندارد.

وی مطرح کرد: در بعد نظامی ارتش اسرائیل ادعا می‌کند بهترین افسران و کاربردی‌ترین نیروهای نظامی را دارد اما می‌بینیم در این عملیات چه مفتضحانه عده‌ای اسیر و عده‌ای به درک واصل شدند و پی به این مسئله می‌بریم که اسرائیل در بعد نظامی هم عاجز است و در برابر قهرمانان فلسطینی نمی‌تواند از خود دفاع کند.

مسئول بسیج مداحان کرمان عنوان کرد: این عملیات و معجزه الهی به همه جهانیان نشان داد که باید به وعده‌های الهی ایمان داشته باشیم و ظلم هیچ زمانی پایدار نبوده و ان‌شاءالله این مقاومت و پیروزی‌ها که آرزوی دیرینه همه شهدا خصوصا حاج قاسم عزیز بود، تا نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: هرچند اسرائیل پس از آن عملیات به طور وحشیانه دست به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین زد و به قتل‌عام مردم بی‌گناه پرداخت و هرچند این روزها روزهای تلخی برای مردم فلسطین است ولی حلاوت و شیرینی این پیروزی بزرگ در همه ذهن‌ها خواهد ماند.

مجید منصوری گفت: باید حواسمان باشد با توجه به این که اسرائیل رسانه‌هایی را در اختیار دارد تلاش به مظلوم‌نمایی می‌کند؛ آیا اگر کسی به منزل ما بیاید و قصد غصب کردم منزل مسکونی ما یا اذیت کردن خانواده ما را داشته باشد چه رفتاری می‌کنیم؟ این‌ها هم همه غاصب هستند و منازل فلسطینی‌ها را به زور غصب کرده‌اند.

وی افزود: البته در این برهه هم به آن‌ها گفته شده که حق ما را پس دهید و بروید اما وقتی با زبان خوش حاضر نیستند این کار را انجام دهند عقل این اجازه را می‌دهد که آن‌ها را با زور بیرون کرد.

مسئول بسیج مداحان تصریح کرد: برخی افراد جاهل چه آگاهانه و چه ناآگاهانه می‌گویند ما چه ربطی به فلسطین داریم؟ که باید گفت این حرف‌های شما چه خواسته باشد و چه ناخواسته بازی کردن در زمین دشمن است و
اگر کمک نکنیم قطعا باید شاهد حضور دشمن در خاک خودمان باشیم.

وی مطرح کرد: در بعد دیگر این قصه، کشته شدن افراد ساکن در شهرک‌های اسرائیلی را شاید به گونه‌ای جلوه دهند که بی‌گناه و غیرنظامی بوده‌اند اما این‌هایی که حق مردم فلسطینی را غصب کردند هم در شمار دشمن به حساب می‌آیند و کشته شدن غیرنظامی‌ها در این اتفاق طبیعی است.

مجید منصوری در پایان گفت: حواسمان باشد که دشمن این روزها به دنبال ایجاد تفرقه خصوصاَ از طریق هیئت‌ها و مداحان است؛ اتحاد امروز مسلمانان امر مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

انتهای خبر/ کارگرزاده 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از