حالت تاریک
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

لزوم انجام فعالیت‌های علمی جهت ترویج مکتب حاج‌قاسم

لزوم انجام فعالیت‌های علمی جهت ترویج مکتب حاج‌قاسم

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افراد لحظه‌ای را برای ترویج مکتب سپهبد شهید سلیمانی هدر ندهند و همه کسانی که با آموزش سر و کار دارند باید این مقوله مهم را قدر بدانند.

حجت‌السلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با تأکید بر اینکه عنوان«مکتب شهید سلیمانی»، کلمه حکمتی بود که مقام معظم انقلاب نسبت به سپهبد شهید سلیمانی ابراز کردند، گفت: کارهای مختلف به‌منظور ترویج مکتب شهید سلیمانی باید انجام شود که بخشی از این کارها، اقدامات علمی است.

 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در بخش علمی، نهادهای علمی و آموزشی باید فعال باشند و مبانی نظری و فطری مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنند؛ چرا که با تبیین مبانی نظری مکتب حاج قاسم، فکر و اندیشه آحاد جامعه به درستی این مکتب پی خواهند برد؛ بنابراین شایسته است افراد لحظه‌ای را برای ترویج مکتب سپهبد شهید سلیمانی هدر ندهند و همه کسانی که با آموزش سر و کار دارند باید این مقوله مهم را قدر بدانند.

 

وی با اشاره به انجام فعالیت هنری به‌منظور ترویج گفتمان و مکتب سپهبد شهید سلیمانی تأکید کرد: در همه زمینه‌ها و عرصه‌های هنر باید مکتب حاج قاسم ترویج و تبیین شود؛ در خصوص ناگفته‌هایی از همرزمان شهید سلیمانی که هنوز ثبت و ضبط نشده‌ است باید اقدام و عظمت شهید مستند و مصور شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی ضمن اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه رسانه ملی در این زمینه باید وظیفه خود را انجام دهد، خاطرنشان کرد: با استفاده از زبان هنر باید به ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی پرداخته شود.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از