حالت تاریک
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

ما خواستار اقدام جدی در برابر نسل‌کشی هستیم

ما خواستار اقدام جدی در برابر نسل‌کشی هستیم

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم دست از محکوم کردن شعاری بردارند و اقدامی جدی در پایان دادن به این نسل‌کشی انجام دهند.

عصر امروز زنان و کودکان کرمانی باز هم به میدان آمدند تا این‌بار کفن پوش حامی کودکان و مظلومان غزه باشند، و حرف اول و آخر این مادران مرگ بر آمریکا و رژیم اشغال‌گر قدس بود و از مجامع بین‌المللی خواستند تا دست از محکوم کردن به تنهائی بردارند و اقدامی جدی بر علیه این جنایت جنگی انجام دهند.

 

مریم‌السادات طباطبائی در اجتماع کودکان و مادران کرمانی که برای حمایت از مردم فلسطین برگزار شده بود، گفت:  خداوند در  آیات خود در قرآن کریم  اعلام کرده است که در برابر  کسانی که به زنان و کودکان رحم نمی‌کنند  و مظلومانه آن‌ها را به شهادت می‌رسانند و آواره می‌کنند،  بایستید و باید با آنها جهاد کنید. 

وی ادامه داد‌:  در آیات قرآن آمده هرجا صدای مظلومی شنیدید بی توجه نباشید و از او دفاع کنید، چطور می‌شود امروز در برابر  علی اصغرها و علی اکبرها را که به دستان رژیم اشغالگر وحشی صهیونیست در غزه به شهادت می‌رسند، سکوت کرد؟.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان اذعان کرد:  امروز مردم غزه  کوچک و بزرگ برای خدا جهاد می‌کنند و در مقابل  کافرانی چون آمریکا و صهیونیست ظالم می‌جنگند و مظلومانه به شهادت می‌رسند اما جامعه بین‌المللی سکوت کرده است. 

وی با اشاره به شهادت ۶ هزار فلسطینی  گفت: انروز قطع بر یقین است که  اینان(آمریکا و صهیونیست) یاران شیطانند و مقابله با آنان الزامی است و خداوند وعده داده است که با ثبات قدم جلو برویم و در دفاع و جهاد راسخ باشیم بنابراین دیگر  محکوم کردن  بس است و ما خواستار اقدام جدی هستیم تا به این نسل‌کشی پایان داده شود.

طباطبائی گفت: ما برای خدا امروز به میدان آمده‌ایم تا انزجار و خشم خود را از رژیم غاصب کودک کش را به جهان نشان دهیم و خداوند تبارک و تعالی حتما صدا و دعای ما را اجابت خواهد کرد. 

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان به آزاده نبودن مشهوران و معروفان اشاره کرد و گفت‌:  کجایند سلبریتی‌های که برای اکاذیب گوش فلک را کر می‌کردند، کجایند کسانی که برای یک دروغ هزاران هشتگ می‌زدند و جوانان را تهییج می‌کردند؟  و امروز در برابر این نسل‌‌کشی خفه خون گرفته‌اند و هیچ حرفی نمی‌زنند؟

وی ادامه داد:  باید از سلبریتی‌ها پرسید  آزادی، انسانیت  و حقوق بشر از نظر آنها کدام است که سکوت کرده‌اند.

طباطبائی در پایان خاطر نشان کرد:  اگر صدای مظلومی را شنیدید که درخواست کمک می کرد از شر ظالم و ما سکوت کردیم مسلمان نیستیم.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از