حالت تاریک
پدر شهید سید حمیدرضا هاشمی:

من و شهیدم دلخوری از برادران تسنن نداریم

من و شهیدم دلخوری از برادران تسنن نداریم

پدر شهید سید حمیدرضا هاشمی گفت: من و شهیدم هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداریم، نداشتیم و نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار محمدعلی نظری صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید سید حمیدرضا هاشمی ضمن عرض تبریگ هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سید حمیدرضا هاشمی گفت: سردار پاکپور گفت شهید هاشمی از پاسدارهایی بود که در زمان حیاتش شهید بود و بالاخره به آرزوی خود رسید. 
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: او پاسداری بود که به معنای واقعی سرباز گمنام امام زمان(عج)بود؛ وقتی می‌خواستیم برای او کلیپی از اقداماتش تهیه کنیم، کارهای بزرگی کرده بود اما هیچ کدام در هیچ جا ثبت نشده است. 
 
سید محمدعلی هاشمی پدر شهید سید حمیدرضا هاشمی در این مراسم اظهار کرد: در مصاحبه ای که چند روز قبل انجام دادم، گفتم من و شهیدم هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداریم، نداشتیم و نخواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه کسانی که این شهید را به شهادت رساندند مشتی مزدور و وطن‌فروش بودند، ابراز کرد: دست برادران اهل سنت را می‌بوسم و مشکلی با آن‌ها نداریم.
 
هاشمی عنوان کرد: من یقین داشتم که حمیدرضا شهید می‌شود اما زمان آن را نمی‌دانستم و بعد از اینکه فهمیدم سید حمیدرضا شهید شده است، دو رکعت نماز شکر با اخلاص خواندم.
 
پدر شهید سید حمیدرضا هاشمی خاطرنشان کرد: همه پدر و مادرها دوست دارند آرزوهای خوب فرزندانشان برآورده شود و من خدا را شاکرم که حمیدرضا به آرزوی خود رسید.
 
انتهای خبر/ س.م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از