حالت تاریک
مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج استان کرمان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره مدرسه‌عشق تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره مدرسه‌عشق تمدید شد

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان کرمان گفت: هفتمین جشنواره فرهنگی، هنری مدرسه عشق در حال برگزاری است، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا بیستم آبان‌ماه تمدید شده است.

محمد رضا کلانتری در گفتگو با خبرنگار راه آرمان، با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا بیستم آبان‌ماه تمدید شده است.

 

وی افزود: هدف از اجرای این جشنواره کشف استعدادهای فرهنگی، هنری نوجوانان و جوانان مستعد و انقلابی، رشد و شبکه‌سازی این عزیزان است.

 

 کلانتری اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، بیستم آبان‌ماه آثار ارسالی داوری می‌شوند و برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان کرمان بیان کرد: محورهای جشنواره مردمی مدرسه عشق شامل امید به آینده، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم هستند.

 

وی اضافه کرد: بخش‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق شامل بخش هنرهای تصویری و نمایشی، پویانمایی، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، ادبیات نشر مکتوبات و دیجیتال، نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی است.

 

کلانتری با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی madreseheshgh.ir  ارسال کنند، یادآور شد: اختتامیه این جشنواره در استان گیلان برگزار می‌شود و از منتخبان با اهدای جوائز نقدی، غیر نقدی و حمایتی تقدیر می‌شود.

 

گفتنی است جوایز این دوره شامل سکه تمام بهار آزادی، پلی استیشن چهار، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوش هوشمند، حمایت از تولیدات فرهنگی هنری و ... است.

 

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره مدرسه‌عشق تمدید شد

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از