حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی جیرفت خودباوری نسل جوان است

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی جیرفت خودباوری نسل جوان است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی هنری شهرستان جیرفت نشانه خودباوری نسل جوان است.

به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ سرهنگ پاسدار ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که در حسینیه فرهنگیان برپا شد گفت: نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی جیرفت خودباوری نسل جوان است.


جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: حس باور داشتن در نسل جوان و این حس توانایی و خواستن و عزتمندی و سربلندی که ما کارهای بزرگ را در این ۴۰ سال انجام داده‌ایم بسیار ارزشمند است.


وی عنوان کرد: امروز همین که دانش‌آموز در جایی ورود پیدا می‌کند، آمار و اطلاعات در اختیار دارد و با سند با او صحبت می‌کنیم، این حس را دریافت می‌کند جزء ارزش‌های اصلی به شمار می‌آید.


بهروز مطرح کرد: واقعا ما می‌توانیم، امروز که در این نمایشگاه هستیم و در کنار غرفه‌ای که بحث دستاوردهای بهداشت و درمان حوزه پزشکی ما است در دنیا در حوزه پزشکی صاحب فن و جایگاه بزرگی که در حوزه پزشکی داریم و دانشمندان و بزرگانی را در حوزه علم پزشکی وجود دارند که در دنیا کم نظیر هستند چه در حوزه بهداشت و چه کارهای بزرگی که در حوزه درمان انجام شده است.


جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز در همه روستاهای ما خانه بهداشت است و ضریبی که مردم از بهداشت دارند استفاده می‌کنند یک ضریب قابل توجهی است.


وی ابراز کرد: حوزه جنوب کرمان مرگ و میر مادران به شدّت کاهش پیدا کرده است که این محصول همین مجاهدتی است در حوزه بهداشت و پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان داشتیم و یا سایر موضوعات چه پزشکان متخصص، فوق تخصص که امروز در جنوب مستقر هستند این نشانه پیشرفت ما در این حوزه است.


بهروز گفت: بهترین شیوه جهاد تبیین این است یعنی شما عملی دارید به مخاطب یاد می‌دهید، آموزش می‌دهید با اعداد، ارقام و سند به مخاطبتان توضیح می‌دهید که این جایگاه ما است؛ جایگاهی که یکی از کارهای خوب همین نمایشگاه‌ها هستند.


جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: قطعاً نمایشگاه‌ها باید توسعه پیدا کنند حمایت شوند آنچه که شایسته است در حوزه تبیین به مخاطبین، خصوصاً مردم و عموم دانش آموزان آموزش دهیم و مسائل را تبیین کنیم که بهترین جایگاه همین نمایشگاه است.


انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از