حالت تاریک
نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

وقتی جای جلادوشهید به‌دلیل منافع غربی‌ها عوض می‌شود

وقتی جای جلادوشهید به‌دلیل منافع غربی‌ها عوض می‌شود

نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: غربی‌ها ز فلسطین و دفاع مشروع آن‌ها حمایت نخواهند کرد چرا که منافعشان اولویت دارد و این اولویت باعث می‌شود جای جلاد و شهید و مظلوم و ظالم عوض شود.

یحیی کمالی‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به عملیات«طوفان‌الأقصی» توسط جبهه حماس و مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند که این حملات ناشی از عملکرد خود آنان است، چرا که بیش از هفت دهه این رژیم خاک مردم فلسطین را اشغال کرده و ملت مظلوم فلسطین را کشته و آنان را بی‌خانمان کرده است.

 

نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سوال را باید از همه آن‌هایی که رژیم صهیونیستی را حق به‌جانب می‌دانند پرسد که آیا کسانی را که سال‌های بسیار از خانه خود بیرون کرده باشند و هستی آنان را گرفته باشند، نباید برای آلام و دردهای خود حرکتی را انجام دهند؟ و اگر اقدام مشروعی را انجام دهند، آن را باید با اقدامات جنایت‌کارانه گروهک‌های داعش مقایسه کرد؟

 

وی با بیان اینکه از منظر بین‌الملل باید دفاع متناسب با انجام شود، عنوان کرد: کاری که امروز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می‌دهد، هیچ تناسبی با اقدامات فلسطینی‌ها ندارد.

 

کمالی‌پور افزود: امروز با اقدامات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی، مردم غزه آواره و بی‌آب و غذا شده‌اند که این رویکرد با هیچ معیاری از حقوق بین‌المللی سازگاری ندارد.

 

کمالی‌پور با بیان اینکه بسیاری از کشورهای غربی به‌دلیل همگرایی با رژیم صهیونیستی چشم بر واقعیت‌ها بسته‌اند، ابراز کرد: جنگ زمینی و اشغال غزه، عواقب خوشایندی برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی و همفکران آنان نخواهد داشت.

 

نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی نه بر اساس حقانیت و واقعیت، بلکه بر اساس منافع خود تصمیم می‌گیرد و آنچه که امروز از رسانه‌های غربی و آمریکایی در زمینه اقدامات رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود در راستای منافع خودشان است.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها همه مسائل و منافع خود را در گرو هستی رژیم غاصب اسرائیل می‌دانند و لابی‌های صهیونیستی به‌شدت در کشورهای اروپایی فعال هستند، بنابراین آنان از فلسطین و دفاع مشروع آن‌ها حمایت نخواهند کرد چرا که منافعشان اولویت دارد و این اولویت باعث می‌شود جای جلاد و شهید و مظلوم و ظالم عوض شود.

 

کمالی‌پور خاطرنشان کرد: ما رویکردمان در دنیا، اسلام و جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید نسبت به منافع مردم فلسطین حساس باشند.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از