حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

گفتمان انقلاب اسلامی حرف‌های موثری برای گفتن دارد

گفتمان انقلاب اسلامی حرف‌های موثری برای گفتن دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی با پرچم‌داری یک ملت فرهیخته ایجاد شد و امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان حرف‌های موثری برای گفتن دارد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ دانش‌آموزی دختران مُلک سلیمانی در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان ضمن عرض تبریگ هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام گفت: شما دختران حاج قاسم جهادگران گام دوم هستید، مبارزانی که در گام دوم انقلاب مبارزه شما با قدرت‌های جهانی است، یک جهاد بزرگ از سوی نسل جوان به‌ویژه دختران در جریان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند جهاد ادامه دارد، جهادی که حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان کرمانی در مقابل دشمن متجاوز آغاز کردند و هنوز ادامه دارد و نوجوانان و جوانان ادامه‌دهنده این راه هستند، جهاد تحقق ایران قوی، تحقق آرمان‌های انقلابی، جهاد رهایی مردم گرفتار شدن در منجلاب غرب.

وی با تأکید بر اینکه یک تحول بزرگ توسط ملت بزرگ ایران اسلامی رقم خورد، ابراز کرد: اگر بخواهید در تاریخ غرب، تحولی بزرگ را جستجو کنید به دوره رونسانس می‌رسید.

سردار سلیمانی افزود: پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علم و کارشناسی رقم خورد، اما چون بشریت و فرهیختگان غرب خود را بی‌نیاز از ایمان الهی می‌دانستند، دستاوردهای این تحول بزرگ به جنگ جهانی اول و دوم منتهی شد و میلیون‌ها نفر در این جنگ جهانی کشته شدند و دو شهر هیروشیما و ناکازاکی بمباران هسته‌ای شدند و تعداد زیادی در این جنگ جهانی کشته شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: آن‌ها مشخص می‌کنند که چه اخباری منتشر نشود و چه چیزهای بزرگ‌نمایی شود، تجاوز هشت ساله رژیم صدام علیه انقلاب اسلامی، متاثر از همان تفکر غرب بود، سلاح‌های آنها بر ما کارساز نبود و انقلاب اسلامی نقشه‌های آن‌ها را به‌هم ریخت.

وی گفت: انقلاب اسلامی با پرچم‌داری یک ملت فرهیخته ایجاد شد و امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان حرف‌های موثری برای گفتن دارد؛ کدام نظریه در غرب قابل عرضه است که ملت‌های جهان از آن الگو بگیرند، نظریه‌هایی همچون کمونیست، کاپیتالیسم و... عرضه شدند اما ناکارآمدی همه آن‌ها ثابت شده است؛ فجایعی که در عالم در ۳۰۰ سال گذشته رخ داده است، متاثر از نظریه‌هایی بود که مارکسیست و سوسیالیست را مطرح کرد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: ملت‌ها در جستجوی گفتمان جدیدی هستند و غرب به این نتیحه رسیده که گفتمان انقلاب اسلامی در حال انتشار در جهان است؛ فرانسه که خود را مهد آزادی می‌داند تحصیل دختران محجبه را ممنوع کرده و اعلام کردند در مسابقات المپیک سال آینده ورزشکاران محجبه حق شرکت ندارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن‌ها از یک سال قبل نگران نفوذ انقلاب اسلامی در میان ورزشکاران هستند و قصد مبارزه با آن را دارند و توطئه‌هایی که علیه انقلاب و برای متوقف کردن نسل جدید انقلاب و دختران ملت ایران توسط نظام سلطه برنامه‌ریزی می‌کند برای آن است که انتشار این گفتمان متوقف شود.

وی با طرح این سوال که آیا ترویج برهنگی از سوی دشمن به صلح، آزادی و سعادت بشر کمک می‌کند یا بشر را از حقایق سعادت بشری دور خواهد کرد؟ اظهار کرد: ملت بزرگ ایران عزم خود را جزم کرده تا با تکیه بر قدرت جوانان و نوجوان خود این مسیر را با اقتدار، افتخار و در سایه مقاومت این ملت بزرگ تداوم بخشد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند شما در نزدیک قله قرار دارید، عنوان کرد: شما پیشرفت‌های ملت ایران را روزانه می‌بینید، ماهواره هایی که به فضا فرستاده می‌شود و یا پیشرفت‌هایی که در علوم مختلف حاصل می‌شود تنها بخشی از این پیشرفت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نظام سلطه و دشمنان در سال گذشته تلاش کردند که حرکت علمی اساتید، دانش‌آموزان و دانشجویان ما را مختل کنند و برای خود فرصت ایجاد کنند؛ ما باید از همه فرصت‌ها استفاده کنیم و مکتب شهید سلیمانی را به‌عنوان مکتب مقاومت در جهت صلح و آزادی که برای رهایی جهان علیه استکبار جنگید و پیروزی‌ها را کسب کرد و جان شیرین خود را فدا کرد، معرفی کنیم و این مطلب هم تحقق ایران قوی را میسر می کند.

وی خاطرنشان کرد: این اجتماع حاوی این پیام ارزشمند برای همه دختران و فرزندان ایران عزیز است و ما با خدای خود عهد بسته و آرمان‌های آن‌ها را محقق می‌کنیم.

انتهای خبر/س.م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از