حالت تاریک
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

۱۳آبان تبلور مقاومت ملت ایران است

۱۳آبان تبلور مقاومت ملت ایران است

منصور شکرالهی گفت: یوم الله ۱۳ آبان، تبلور مقاومت جانانه و قهرمانانه ملت ایران و یادآور سه واقعه حیاتی است

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از فاریاب خبر؛ منصور شکرالهی گفت: یوم الله ۱۳ آبان، تبلور مقاومت جانانه و قهرمانانه ملت ایران و یادآور سه واقعه حیاتی تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان به دست رژیم سفاک پهلوی به جرم مبارزه با ظلم و استکبار در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ است.

 

شکرالهی افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، روز سرافرازی ملت شریف و غیرتمند ایران اسلامی است که جوانان برومند این آب و خاک مقدس، پرچم مردانگی، ایثار و پرچم استقلال و آزادی و حمایت از مظلومان و مستضعفان را در جهان برافراشتند.

 

وی ادامه داد: آنچه که در این عرصه رخ داده است، مبارزه ملت سرافراز ایران و آحاد مختلف مردم با استکبار جهانی است و مبارزه با استکبار نخ تسبیح انقلاب است، اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب و جنوب غرب آسیا است.

 

وی یاد آور شد: شایسته است همگی در راهپیمایی ۱۳آبان ۱۴۰۲ در یک اقدام همگانی به خیابان ها بیاییم و با مشت های گره خورده شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بدهیم ما با فریاد این شعار خواهان مرگ ظالم و اسرائیل غارت گر و آمریکای جنایت کار هستیم

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از