حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان مطرح کرد:

تشریح برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه در کرمان

تشریح برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان جزئیات برگزاری راهپیمایی حمایتی از ملت غزه و فلسطین در شهر کرمان را تشریح کرد.

حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ گفت: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا جنایت‌کار به مردم غزه و فلسطین بیش از ۴۰ روز حمله می‌کند و در این ایام کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع غزه را به‌شهادت رسانده و بدترین جنایات را در این منطقه مرتکب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در طول این ایام حمایت‌های جهانی از سوی کشورهای مسلمان و غیرمسلمان را شاهد بودیم و حتی در استان کرمان در طول ۴۰روز گذشته حمایت‌های صنفی و قشری نسبت به مردم بی‌دفاع غزه صورت گرفته و راهپیمایی‌های متعددی انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این جنایات و کشتار ادامه دارد لازم است که راهپیمایی سراسری و کشوری با حضور اقشار مختلف مردم انجام و بستری فراهم شود تا مردم همدردی خود نسبت به مردم مظلوم غزه و فلسطین و انزجار خود را نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی ابراز کنند.

انجم‌شعاع اظهار کرد: شنبه ۲۷  آبان ماه برنامه‌ریزی شده است که راهپیمایی در سراسر کشور در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه برگزار شود که این راهپیمایی در شهر کرمان ساعت ۱۵:۰۰ از محل چهارراه ابن‌سینا تا میدان عاشورا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم جهت حمایت از مردم فلسطین و غزه برگزار می‌شود تا ملت ایران خشم و نفرت خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت خود را از مردم غزه، مبارزین فلسطینی و جبهه مقاومت اعلام کنند.


انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از