حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه‌ کهنوج؛

بسیج خط مقدم خدمت رسانی به مردم است

بسیج خط مقدم خدمت رسانی به مردم است

برجی گفت: امروز بسیج خط مقدم خدمت رسانی به مردم است و همه اینها در بسیج برگرفته از ولایتمداری می باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان»به نقل از خبرگزاری بسیج محمد برجی در نشست هفته بسیج ،ضمن تبریک ولادت حضرت زینب س و روز پرستار و هفته بسیج بیان داشت: امروز بسیج در شهرستان کهنوج در اکثر موضوعات در عمل حرف برای گفتن دارد.

 

فرمانده ناحیه بسیج کهنوج افزود: امروز بحمدالله عملکرد بسیج درعرصه های مختلف فرهنگی، اشتغال و محرومیت زدایی و عملکرد قابل دفاعی در شهرستان دارد.

 

برجی عنوان کرد: همه این اقدامات برگرفته از همان سخنان امامین انقلاب در مورد جایگاه بسیج در کشور می باشد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیج نیروی کارآمد همه میدان هاست و این مهم را امروز در عمل می بینیم.

 

 برجی ادامه داد: یکی از مهمترین عملکرد های بسیج استفاده از ظرفیت مردم برای مردم است.

برجی افزود: چرا که در بحث سیل، زلزله، اشتغالزایی و مباحث امنیتی و غیره بسیج خط مقدم است و همه اینها در بسیج برگرفته از ولایتمداری می باشد.

 

برجی گفت: هفته بسیج در شهرستان همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه ۲۹ آبان با شعار بسیج امید ملت ایران در شهرستان آغاز میگردد.

 

فرمانده ناحیه بسیج کهنوج تشریح کرد: ۱۱ قرارگاه بسیج در شهرستان وجود دارد که هرقرارگاه برنامه خود را در این هفته اجرا می نمایند که بیش از ۵۰ برنامه شاخص و مختلف طبق برنامه ریزی اجرا خواهد شد.

 

محمد برجی در پایان اشاره کرد: از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج را غبار روبی،سرکشی و یادواره شهدا،اعزام گروه های جهادی،نشت های بصیرتی، رزمایش کمک های مومنانه، اهدای بیش از ۱۵۰ سری جهزیه، توزیع ۹۰ مورد اقلام ورزشی،طرح آبرسانی به روستاهای محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، اهدا نذر خون، اعزام تیم داندانپزشک به مناطق محروم، اجرای مسابقات قرآنی و نمایشگاه عفاف و حجاب ودر پایان برنامه ها تجمع ۵ آذر و نمایش اقتدار بسیج می باشد.

 

انتهای خبر/پ

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از