حالت تاریک
به مناسبت هفته وحدت؛

اتاق عمل بیمارستان فهرج به بهره‌برداری رسید

اتاق عمل بیمارستان فهرج به بهره‌برداری رسید

ظهر امروز به مناسبت هفته وحدت، اتاق عمل بیمارستان فهرج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ ظهر امروز به میمنت هفته وحدت، اتاق عمل جراحی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) فهرج با انجام عمل‌های تخصصی و فوق تخصصی توسط پزشکان گروه جهادی بقیه‌الله سپاه پاسداران آغاز به کار کرد.

 

در همین رابطه، ظهر امروز نماینده مردم شرق استان در مجلس به همراه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، فرماندار، رئیس بیمارستان و جمعی از مسئولان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، از نزدیک در جریان جراحی پزشکان قرار گرفتند و از زحمات آنان قدردانی کردند.

 

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: از روز گذشته شاهد حضور پزشکان گروه جهادی بقیه‌الله در بیمارستان فهرج هستیم که پیشتر تعدادی از بیماران را مورد پایش قرار داده بودند.

 

وی افزود: با حضور این پزشکان دلسوز، عمل‌های جراحی بیماران آغاز و پیش‌بینی می‌شود در مدت زمان حضور گروه جهادی در بیمارستان فهرج، حدود ۱۰۰ نفر تحت عمل جراحی رایگان قرار بگیرند.

 

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بالا بودن هزینه عمل‌های جراحی، ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم را از افتخارات نظام و پزشکان مومن و متعهد دانست و بر استمرار این گونه خدمات در سایر نقاط شرق استان تأکید کرد.

 

غضنفرآبادی اضافه کرد: با صحبت‌های انجام شده، بزودی پزشکان این گروه، در شهرستان ریگان نیز به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه خواهند داد.

 

وی در پایان با اشاره به ارتقای امکانات بیمارستان شهرستان فهرج، از فرماندار، رئیس بیمارستان، پزشکان، کادر پزشکی و پرستاری،‌ که زمینه‌ساز حضور گروه جهادی بقیه الله در فهرج شدند و مساعدت لازم را با آنان دارند قدردانی کرد.

انتهای خبر/عباسزاده

 

اتاق عمل بیمارستان فهرج به بهره‌برداری رسید
اتاق عمل بیمارستان فهرج به بهره‌برداری رسید

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از