حالت تاریک
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ کرمان:

اتصال ۲ روستا جنوب کرمان به اینترنت پرسرعت

اتصال ۲ روستا جنوب کرمان به اینترنت پرسرعت

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از اتصال دو روستا استان در شهرستان‌های رودبار جنوب و جیرفت به اینترنت پرسرعت و تکمیل پوشش شهر اندوهجرد شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌فر  از احداث سایت جدید در روستا مختارآباد بخش مرکزی شهرستان رودبار جنوب با ۳۴۳ خانوار و جمعیتی معادل هزار و  ۲۲۱نفر و ارتقا تکنولوژی سایت روستا عنایت‌آباد بخش مرکزی شهرستان جیرفت با ۲۰۱ خانوار شامل ۷۱۹ نفر جمعیت در هفته‌ گذشته خبر داد و گفت: ارتقا و احداث سایت‌های یاد شده با اعتباری معادل ۹۵ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات صورت پذیرفته است.

 
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان افزود: ارتقا تکنولوژی و احداث سایت‌های مزبور بهره‌مندی مجموع ۵۴۴ خانوار از ساکنین روستاها با جمعیتی معادل هزار و ۹۴۰ نفر را در بر داشته است.
 
 
وی ابراز کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مجدانه اداره‌ کل ارتباطات استان و همراهی اپراتور ایرانسل، مشکل پوششی شهر اندوهجرد بخش شهداد شهرستان کرمان نیز برطرف شد و با احداث یک سایت جدید و تمام‌تکنولوژی، ساکنین محله گودیز آن شهر نیز از نعمت ارتباطات با کیفیت بهره‌مند شدند.
 
 
ساجدی‌فر خاطرنشان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان همواره پیگیر برقراری ارتباط روستاهای فاقد پوشش بوده و هست و ان‌شاءالله خبر خوب برقراری ارتباط آن روستاها نیز به سمع و نظر هم‌استانی‌های عزیز خواهد رسید.
 
انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از