حالت تاریک
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی انجام شد:

اجتماع نسل طوفان در شهرستان کوهبنان

اجتماع نسل طوفان در شهرستان کوهبنان

اجتماع نسل طوفان بسیج دانش آموزی شهرستان کوهبنان به مناسبت روز نوجوان با عنوان نسل طوفان در حمایت از مردم مظلوم غره با حضور مسئولین در سالن شهید مطهری برگزار گردید.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان،به همت بسیج دانش‌آموزی و باهمکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان، اجتماع بزرگ دانش‌آموزان بسیجی با حضور مسئولان و جمعی از دانش‌آموزان بسیجی در سالن استاد شهیدمطهری برگزارشد.

 

فرماندار کوهبنان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن روز نوجوان، بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گفت: این روز یادآور رشادت اسطوره ایثار و شهادت شهید محمدحسین‌فهمیده آن دانش‌آموز قهرمانی است که با شناخت کامل حوادث و رویدادهای کشور و گذشتن از خود ارزش‌های والای این نظام را متجلی ساخت .

وی گفت: امام راحل (ره) فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید »

توکلی بیان کرد: خاکریز اول درس خواندن است؛ خاکریز اول فتح شود سایر خاکریزها فتح می شود.


در پایان این مراسم دانش آموزان با شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، از مردم و کودکان مظلوم فلسطین حمایت کردند.

انتهای پبام/کوهبنان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از