حالت تاریک
مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان مطرح کرد:

اجرای پروژه نفوذ در بسیاری ادارات شهرهای کوچک

اجرای پروژه نفوذ در بسیاری ادارات شهرهای کوچک

مسئول بسیج اساتید استان کرمان گفت: ایمن سازی کشور از فساد مالی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی درخواست ماست؛ چرا که نفوذ تا میز بسیاری از ادارات در شهرهای کوچک آمده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف مردم استان کرمان؛ گفت با تأکید بر اینکه همه روسای قوه قضائیه شخصیت‌های برجسته و علمای عظیم الشان بوده‌اند، خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: شما دارای تجربه و دانش کامل در خصوص دستگاه قضا هستید، همچنین برنامه جامع شما برای دستگاه قضا از دیگر ویژگی‌های شماست و همچنین در کنار امانت‌داری و امین رهبری بودن، مردم از شما طهارت و پاکی سراغ دارند. 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان دارای شورای راهبردی بسیار باانگیزه و حساب شده است که در این شورا انگیزه کار کارشناسی دقیق است. 

 

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: شورای راهبردی همه همتش بر مبنای خرد جمعی است و دو عزیز از دستگاه قضا، ریاست دادگستری کل استان کرمان و دادستان استان نیز عضو شورای راهبردی استان هستند. 

 

وی تأکید کرد: تقاضا داریم تصمیمات شورا راهبردی که در درون استان گرفته می شود نیاز به اختیاراتی دارد که تقاضا داریم اختیاراتی برای برون رفت از این مسائل، تفویض شود.

 

قاسم محمدی نژاد در این نشست گفت: استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای ۹۵ واحد آموزشی و تحقیقاتی، بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو و چهار هزار استاد است. 

 

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان با بیان اینکه در دولت سیزدهم فرصت مناسبی برای معرفی مدیران جوان در دستگاه‌های مختلف به ویژه در دانشگاه‌ها شکل گرفته است، عنوان کرد: دانشگاه‌های ما اقدامات بسیار مؤثری انجام داده اند، در تولید نهاده‌ها وارد شده‌اند و در زمینه اثرگذاری اجتماعی دانشگاه‌ها خوب عمل کرده اند. 

 

وی با تأکید بر اینکه دشمن امید در جامعه را هدف قرار داده است، اظهار کرد: در جذب نخبگان باید تغییراتی انجام دهیم. 

 

محمدی نژاد با بیان اینکه لزوم نظارت بر فضای رسانه‌ای از دیگر درخواست ها ماست، خاطرنشان کرد: ایمن سازی کشور از فساد مالی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی درخواست ماست؛ چراکه نفوذ تا میز بسیاری از ادارات در شهرهای کوچک آمده است.

 

مولوی عبیدالله شیهکی راد در این نشست اظهار کرد: امروز آنگونه که باید نگاه‌ها معنا دار باشند، نیست و آنگونه دل‌ها به هم پیوند خورده باشند، نیستند و وحدت به معنای صحیح کلمه حاکم باشد، نیست و متاسفانه با توطئه دشمنان کار دشوار شده است. 

 

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: دشمنان هرگز اجازه وحدت به جامعه اسلامی نمی‌دهند، اگر گفتمان علمی نداشته باشیم، آیا با عدم شناخت می توانیم داوری صحیح داشته باشیم؟ مگر ادبیات شیعه و سنی داریم؟ مگر اخلاق شیعه و سنی داریم؟ 

 

وی بیان کرد: بودن با پیامبر اولین شرطش اشدا علی الکفار است، ایران اسلامی در کنار مردم غزه و فلسطین ایستاده است؛ ما سران طوایف در استان سرمان بالاست؛ چراکه در استان وحدت و اتحاد ما مثال زدنی است در اغتشاشاتی که سال گذشته در کشور و استان کرمان ایجاد شد، استان کرمان، نمره عالی و مثبت به خود اختصاص داد. 

 

مولوی شیهکی راد خاطرنشان کرد: ما اهل سنت استان کرمان حمایت و دفاع خود را از مردم فلسطین و غزه اعلام می‌کنیم.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از