حالت تاریک
مدیرکل انتقال خون استان کرمان خبر داد:

اجرای پویش اهدای خون کتابخون در کرمان

اجرای پویش اهدای خون کتابخون در کرمان

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: پویش اهدای خون کتابخون همزمان با سراسر کشور از 24 آبان ماه آغاز و تا 28 آبان سال جاری ادامه دارد.

به گزارش راه ارمان به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان کرمان، ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه اندازی پویش اهدای خون کتابخون همزمان با سراسر کشور در استان کرمان خبر داد.

 

وی عنوان کرد: به‌مناسبت هفته کتاب و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، همچنین با توجه به کاهش مراجعه داوطلبان اهدای خون در ماه‌های سرد سال، پویش اهدای خون کتابخون همزمان با سراسر کشور از ۲۴ آبان ماه آغاز و تا ۲۸ آبان سال‌جاری ادامه دارد.

 

شکوهی عنوان کرد: اهدای خون در ایران کاملا داوطلبانه است و نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مختص به زمان خاصی نیست، این نیاز همیشگی و به صورت روزانه است و بیمارانی  مانند تالاسمی و هموفیلی از مصرف‌کنندگان دائمی خون هستند و مصرف خون برای آنها حیاتی است. 

 

مدیرکل انتقال خون استان کرمان از کلیه کارکنان شاغل در کتابخانه‌های عمومی، گروه‌های مختلف مرتبط با مجموعه کتابخانه‌ها و کتاب دوستان دعوت به عمل آورد تا با پیوستن به این پویش ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با اهدای خون، فرصت زندگی را به بیماران نیازمند ببخشند.

 

وی در پایان یادآور شد: اهداکنندگان می‌توانند  با مراجعه به سایت  http://nobatdehi.ibto.ir  تاریخ و ساعت حضور خود در مراکز انتقال خون سراسر استان را مشخص کرده و بر اساس همین پیش ثبت نام در زمان دلخواه برای اهدای خون مراجعه کنند.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از