حالت تاریک
رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان خبر داد:

اختصاص ۷۲ هکتار زمین جهت ساخت مسکن جوانان

اختصاص ۷۲ هکتار زمین جهت ساخت مسکن جوانان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ریگان از اختصاص ۲۲ هکتار زمین در شهر محمدآباد ریگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از پایگاه خبری دیارنخل، صبح امروز رئیس دادگستری ریگان با حضور در محل اداره راه و شهرسازی با رئیس و پرسنل آن اداره دیدار و در ادامه از پروژه باند دوم ریگان – نرماشیر بازدید میدانی به عمل آوردند و از آخرین وضعیت پروژه مطلع شدند.

مهندس ابوالقاسمی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌‌هایی مجموعه دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان در راستای مبارزه با پدیده زمین‌خواری و اجرای احکام، گزارشی از عملکرد شش‌ماهه اول سال ارائه نمود و بیان داشت: پروژه راه‌سازی و احداث باند دوم ریگان نرماشیر در حال انجام است و قریب به ۱۲ کیلومتر آن در حوزه شهرستان‌های ریگان و گنبکی باقی‌مانده که قریب به ۶ کیلومتر از آن توسط پیمانکار پروژه شرکت جهاد نصر در دست احداث است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ریگان از اختصاص ۲۲ هکتار زمین در شهر محمدآباد ریگان و ۵۰ هکتار در شهر گنبکی جهت ساخت‌وساز و اختصاص به جوانان خانه اولی و نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت سه فرزندی خبر داد.

جواد دهقان تلاش‌های آقای مهندس ابوالقاسمی را قابل‌ستایش دانست و اظهار داشت: اختصاص یک اداره مستقل راه و شهرسازی حق مردم ریگان است؛ زیرا که در حال حاضر به‌صورت نمایندگی اداره می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان به پيمانكار مربوطه جهت تسريع در كار و حمایت‌های قضايي لازم جهت پيشبرد پروژه نكات لازم را يادآور شدند.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از