حالت تاریک
دست‌و‌پا زدن رسانه‌های معاند در گرداب اختلاف‌افکنی دروغین؛

اختلاف زن‌وشوهری که سوژه برای اینترنشنال شد

اختلاف زن‌وشوهری که سوژه برای اینترنشنال شد

ساعاتی پیش ویدئویی مبهم با هدف اختلاف‌افکنی قومیتی در رسانه معاند اینترنشنال منتشر شده است که چیزی از جریان آن قابل دریافت و مشاهده نیست.

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان کرمان، در حالی‌که این روزها روزانه صدها زن و کودک در غزه توسط سلاح‌های آمریکایی و صهیونیستی کشته و پودر می‌شوند، یکی از رسانه‌های مثلا مدعی حقوق زنان، نه تنها راه سکوت را پیش گرفته بلکه به دنبال این است که اذهان عمومی را به هر روشی از این جنایت بزرگ تاریخ بشریت دور نگه دارد.

 

 ساعاتی پیش ویدئویی مبهم در رسانه معاند اینترنشنال منتشر شده است که چیزی از جریان آن قابل دریافت و مشاهده نیست.

 

 اما توضیحاتی که در زیر آن نوشته شده، این است «نیروی انتظامی در کرمان به صورت زنی جلوی کودک همراهش سیلی زده است و او را روی زمین می‌اندازد و بر اساس گزارش‌های رسیده مأموران در حال کتک زدن مهاجری افغان بودند که وقتی با انتقاد این زن رو‌به‌رو شدند او را هم ضرب و شتم کردند.»

 

خوشبختانه بلافاصله مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان از جزئیات این نزاع و درگیری میدان شهدا کرمان طی اطلاعیه‌ای پرده برداشت.

 

در این اطلاعیه آمده است پس از انتشار ویدیو میدان شهدا کرمان در برخی رسانه‌ها موضوع تحت بررسی قرار گرفت و مشخص شد تعدادی از اتباع بیگانه در این میدان اقدام به درگیری و نزاع با یکدیگر نموده که این حادثه با حضور به موقع واحد یگان امداد فرماندهی انتظامی شهر کرمان و دستگیری مخلان نظم و امنیت پایان یافت.

 

همچنین در خصوص حضور خانمی در این ویدئو موضوع از مبادی تخصصی پلیس تحت بررسی قرار گرفت و مشخص شد فرد ضارب همسر وی بوده و عوامل انتظامی با مشارکت شهروندان در حال جداسازی طرفین بودند.

 

راه آرمان کرمان، پرواضح است که هدف از انتشار این کلیپ، ماهی گرفتن از آب گل‌آلود توسط اینترنشنال بوده، چرا که این رسانه تا پیش از این از وجود افغانستانی‌‌ها در ایران مدام اظهار نگرانی می‌کرد و بر طبل ستیز با آنان می‌کوبید تا شعله‌ای از اختلاف را در ایران روشن کند.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از