حالت تاریک
راه آرمان گزارش می‌دهد:

افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی در گلباف

افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی در گلباف

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان اولین زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی منطقه گلباف در کاردانش علی ابن‌ابی‌طالب‌(ع) گلباف افتتاح شد.

به گزارش سرویس راه آرمان به نقل از پایگاه خبری بوتیا نیوز، صبح امروز با حضور منوچهری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف، امام جمعه و جمعی از مسئولان اولین زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی منطقه گلباف در کاردانش علی‌ابن‌ابی‌طالب‌(ع) گلباف افتتاح شد.

 منوچهری ضمن گرامی‌داشت روز بسیج دانش‌آموزی و یاد و خاطر شهید سلیمانی و یار باوفای ایشان شهید پورجعفری گفت: جوانان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و ما به شما جوانان دهه هشتادی باور و اعتقاد داریم که شما بهترین‌ها برای ادامه دادن این راه هستید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره بر اینکه طرح سردار شهید سلیمانی که با موضوع طراحی، بهینه‌سازی، متناسب‌سازی و تبدیل به احسن شدنِ فضاهای ورزشی مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ نیز استمرار می‌یابد افرود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر شش میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک سال و نیم گذشته ۴۰ درصد فضای ورزشی در آموزش و پرورش معادل ۴۰ هزار متر مربع افزایش پیدا کرده و ۲۳ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح و بالغ بر ۱۰۰ پروژه ورزشی در اون مدرسه‌ای از سال گذشته افتتاح شده است.

 

در ادامه از همکاری و مساعدت شهرداری گلباف و مدیریت سال گذشته این مدرسه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ تاج الدینی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از