حالت تاریک
مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان:

اکثریت سربازان امریه جذب می‌شوند

اکثریت سربازان امریه جذب می‌شوند

مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان گفت: با توجه به چالش کمبود نیرویی که داریم طرح امریه سربازی بهترین گزینه بود که هم دستگاه را جوان و پویا می‎‌کند و هم خلاقیت را با کار عجین می‌سازد.

مهدی حسینی‌نژاد در گفتگو با سرویس اقتصادی راه آرمان از جذب سرباز امریه در بدنه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خبر داد و گفت: متأسفانه چالش کمبود نیرو در دستگاه‌های دولتی وجود دارد زیرا دستگاه بزرگ است و توان جذب نیرو ندارد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیری که توسط مقام معظم رهبری و پیگیری دولت صورت گرفت طرح سرباز امریه در دستگاه‌های دولتی رقم خورد و خوشبختانه موفقیت آمیز هم بود،  زیرا هم دستگاه جوان شد و هم خلاقیت در اجرای برخی بخش‌نامه‌ها صورت گرفت.

 

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: جذب نیروهای امریه چند ظرفیت خوب را ایجاد کرد اولین ظرفیت ارائه خدمات بیشتر به ارباب رجوع‌هاست دومین برای خود سربازان است و تقریبا همه کسانی که به صورت امریه در بدنه صنعت و معدن بوده‌اند جذب سازمان بعد از اتمام خدمت سربازی شده‌اند.

 

وی افزود: تمام سربازانی که به دستگاه‌ها وارد می‌شوند کار را یادمی‌گیرند و بعد با سابقه کاری وارد دستگاه می‌شوند و جذب آنها علمی‌تر است، زیرا قوانین نوشته شده را به صورت تجربی و توأم با آموزش در برخورد با ارباب رجوع فرا می‌گیرند، و اینگونه راحت‌تر می‌توانند خودشان را ارتقاء دهند.

 

حسینی‌نژاد اذعان کرد: امریه‌ها در واحدهای صنعتی که وارد می‌شوند به واسطه تجربه‌ای که دارند به راحتی می‌توانند برخی مشکلات را هم حل کنندبنابراین حتی اگر سهمیه بیشتری هم به ما داده شود استقبال می‌کنیم زیرا هم بدنه را جوان و پویا می‌کنیم و هم افراد خوشفکری هستند که کارهایی را جلو برده‌اند که ما حتی سال‌ها درگیر چگونگی حل آنها بوده‌ایم که ماحصل توان علمی و دانش‌بنیانی آنها بوده است.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از