حالت تاریک
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان مطرح کرد:

ایجاد توسعه پایدار با رونق مناطق روستایی جیرفت

ایجاد توسعه پایدار با رونق مناطق روستایی جیرفت

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: ایجاد توسعه پایدار با رونق مناطق روستایی شهرستان جیرفت حائز اهمیّت است.

به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان؛ محمد بلندنظر گفت: تفاهم‌نامه همکاری ابین تعاون روستایی جنوب کرمان با تعاون روستایی استان سمنان منعقد شد.

 محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان افزود: توسعه همکاری مشترک و تعاملات و تبادلات بین شبکه‌ای بین مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان و استان سمنان از اهم برنامه‌های مهم خواهد بود.

 وی عنوان کرد: به منظور بررسی بسترهای همکاری تعاملات و تبادلات بین شبکه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها ی ۲ استان نشستی فی‌مابین مدیریت‌های تعاون روستایی جنوب کرمان و  استان سمنان برگزار شد.

 مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان مطرح کرد: این نشست با حضور محمد علی خالقی مدیر تعاون روستایی استان سمنان و تعدادی از اعضاء و ارکان شبکه تعاون روستایی استان سمنان، محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان و هیأت همراه برگزار شد.

 بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان در این نشست ضمن  تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشاورزی و شبکه تعاون روستایی جنوب گفت: می‌توان با استفاده از توانمندی‌ها و توسعه مبادلات بین شبکه‌ای  در جهت افزایش کمّی و کیفی تولید محصولات و ایجاد توسعه پایدار اقدامات مفیدی را انجام داد.

 وی افزود: استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های اتحادیه‌ها و تعاونی‌های ۲ استان سبب بالا رفتن بهره‌وری جهت خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان می‌شود.

 در ادامه وی با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های جنوب کرمان افزود: با توجه به هدف تشكيل تعاونی ‌های روستايی در جهت تجميع سرمايه‌‌ها، تأمين نهاده‌های مشترک كشاورزی به صورت عمده و هماهنگی و هم‌افزايی در بازاريابی و فروش محصولات كشاورزی، با توسعه تعاملات بين مدیریت‌های تعاون روستایی استان‌ها، حمايت از توليدكنندگان اين بخش پررنگ‌تر می‌شود.

 در این جلسه همكاری و تعامل بین شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان و استان سمنان  بررسی شد و راهكارها و پيشنهادات که به عنوان رويكردی اقتصادی نقش بسزايی در رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر توليدات كشاورزی و دامداری به همراه داشته باشد ارائه شد.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از