حالت تاریک
در زمینی به مساحت ۴ هکتار؛

بخش اعصاب‌ و‌ روان بیمارستان افضلی‌پور احداث می‌شود

بخش اعصاب‌ و‌ روان بیمارستان افضلی‌پور احداث می‌شود

چهار هکتار از ۱۶ هکتار زمین بیمارستان افضلی‌پور کرمان به بخش در حال احداث اعصاب‌ و روان امام رضا(ع) تعلق گرفته و در بهار ۱۴۰۴ به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش راه آرمان به نقل از ایسنا، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث اعصاب و روان امام رضا علیه‌السلام کرمان بیان کرد: مجموعه شهید بهشتی، مناسب بیمارستان نبوده، ۴۵ سال عمر دارد و دیگر برای بیمارستان بودن مناسب نیست.

 

وی ادامه داد: بیماران روانی مظلوم‌ترین بیماران هستند، از‌این‌رو باید یک مکان مناسب و قابل قبولی برای درمان این افراد احداث شود.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بیمارستان اعصاب و روان‌ کرمان درون بیمارستان افضلی‌پور احداث می‌شود، بیان کرد: خدمات‌دهی در این مکان راحت‌تر است زیرا در زون درمانی قرار دارد.

 

فداکار تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان حداکثر تخفیف را به این مجموعه بدهند تا سریعتر این بخش به بهره‌برداری برسد.

 

وی با بیان این مطلب که در محوطه‌سازی، ما و شهرداری کمک می‌کنیم، افزود: ورود خیّر برای احداث این مجموعه با هزینه‌های گزافی که دارد، کار بزرگی است.

 

استاندار کرمان با اشاره به تأثیر فضا در بازسازی روحی بیماران اظهار کرد: معماری و فضای سبز این مکان به‌گونه‌ای باشد که در روحیه بیمار تاثیر بگذارد.

 

فداکار تاکید کرد: مسائل تاسیساتی این بخش تا دو ماه آینده حل شده و دستگاه‌های خدمت‌رسان همکاری لازم برای تکمیل زیرساخت‌های این بخش را انجام دهند.

 

در پایان مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: نیت خیر به دیگران منتقل می‌شود و پس از حضور خیّر برای احداث بخش اعصاب و روان امام رضا علیه‌السلام، خیّر دیگری نیز برای احداث ۱۵ سوییت برای همراهان بیمار در بیمارستان ورود پیدا کرد و اکنون در حال کار است.

 

انتهای خبر/س

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از