حالت تاریک
رئیس قوه قضائیه:

برای خدمت‌رسانی باید از حداکثر فرصت‌ها استفاده کرد

برای خدمت‌رسانی باید از حداکثر فرصت‌ها استفاده کرد

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولیت بسیار سنگینی به دوش ماست، باید تمام تلاش خودمان را داشته باشیم و برای خدمت رسانی از حداکثر فرصت باید استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در نشست شورای اداری استان کرمان با تأکید بر اینکه مسئولیت بسیار سنگینی به دوش ماست، گفت: باید تمام تلاش خودمان را داشته باشیم و برای خدمت‌رسانی از حداکثر فرصت باید استفاده کنیم. 

 

رئیس قوه قضائیه با بین اینکه از ترک فعل‌ها، تبعیض‌ها، بی‌تدبیری‌ها، وجود فسادها، کم‌کاری‌ها گله مندی می‌شود، این گله‌مندی را از چه کسی داریم؟ عنوان کرد: مجموعه استان در این نشست هستند شما هم مسئول بوده‌اید و ممکن است بگوییم قبلی‌ها ترک فعل کرده‌اند؛ اما باید به گونه‌ای عمل کنیم که بعدی‌ها این حرف را درباره ما نزنند. 

 

وی بیان کرد: شما از من حقیر خواسته‌هایی داشته‌اید که برخی از خواسته‌ها، مربوط به دستگاه قضا است که تمام تلاش خود را برای حل آنها خواهیم کرد، برخی از خواسته‌ها در حوزه قوه قضائیه نیست که مربوط به قوه مجریه و مجلس است که باز هم به حق توقع دارید و برخی از مشکلات از طریق مجلس و دولت شاید حل نمی‌شود و خواسته شما این است که این مشکل در جلسه سران قوا مطرح شود. 

 

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه ما یک نظام هستیم، این نظام ترتیباتی دارد و نهادها هر یک تکالیفی به عهده دارند، اظهار کرد: نباید هر موضوعی را از مجرای غیر خود انجام دهیم چرا که ممکن است اختلالاتی در نظام به وجود بیاورد. 

 

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: در استان کرمان مدیران بسیار توانا، خلاق و با استقامتی دارید، ممکن است تعداد آنان زیاد نباشد، اما توانایی دارند؛ حاج‌قاسم از این استان است و شاهد بودیم که ایشان چه تلاش شبانه‌روزی و تقوایی داشت؛ آثار حاج قاسم و آوازه او در کل دنیاست و زمانی که اسم شهید را می‌برند به بزرگی از حاج‌قاسم یاد می‌کنند. 

 

وی افزود: شهید سلیمانی تنها یک نظامی نبود، فردی فرهنگی، نظامی، اقتصادی و مدیری عارف بود و از این ظرفیت بسیار می‌توان استفاده کرد. 

 

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با تأکید بر اینکه شورای راهبردی در استان تشکیل شده است، با استفاده از این شورا می‌توان بسیاری از ظرفیت‌های راکد استان را فعال کرد، گفت: با همفکری و همدلی تصمیماتی را در راستای حل مشکلات استان اتخاذ و اولویت‌های استان را مشخص کنید. 

 

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه رفتار ما اثرش بیشتر از حکم ماست، خاطرنشان کرد: نسبت به اخلاق و رفتار با مردم در همه حوزه‌ها و ادارات توجه کنید چرا که حفظ کرامت مردم بسیار مهم است. 

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از