حالت تاریک
سرپرست راه و شهرسازی کرمان خبر داد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کرمان

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کرمان

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان کرمان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش راه آرمان به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خبر از آزمون های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، معماري صلاحيت های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحيت هاي(نظارت،محاسبات، اجرا)، تاسيسات مكانيكی صلاحيت هاي(طراحی، نظارت و اجرا)، تاسيسات برقی صلاحيت هاي(طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازي، نقشه برداري و ترافيک براي اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی در پایه سه و آزمون هاي طرح و اجراي گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجراي بهسازي در تاریخ هاي ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ بطور هماهنگ و همزمان در سراسر كشور برگزار می‌شود و در همین راستا در استان کرمان نیز این آزمون در روزهای مذکور انجام خواهدشد.

وی اضافه کرد:آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی ساختمان با شرکت مجموعا چهار هزار ۷۸۰ نفر داوطلب شامل ۱۲۱۸ داوطلب زن و سه هزار و ۵۶۲ داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار می شود.

حافظی اظهار کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان ، دانشگاه آزاد اسلامی شهر رفسنجان و دانشگاه پیام نور شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

ارشادی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان کرمان به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و ادامه داد: شرکت کنندگان در مجموعه آزمون های ورود به حرفه مهندسان می توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس های inbr.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند .

گفتنی است نتایج این آزمون ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون ها به نشانی inbr.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از