حالت تاریک
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت مجمع بسیج در حل مشکلات

بهره‌گیری از ظرفیت مجمع بسیج در حل مشکلات

سردار محمدعلی نظری گفت: از ظرفیت نخبگانی مجمع بسیجیان استان کرمان استفاده شود تا بخش عمده مشکلات استان با برنامه‌ریزی‌ها و خلاقیت‌ها این شبکه حل شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان کرمان، صبح امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان کرمان در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به روحیه نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: وجود دهکده جهانی باعث شد تا همه مردم دنیا بفهمند که این رژیم صهیونیستی چه بلاهایی را بر سر مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه می‌آورند و هر روایت دروغی را منتشر می‌کنند.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها آن‌ها در تلاش بودند که بر ادراکات و اذهان عمومی کار کنند اما اکنون خوی ان‌ها برای همه اثبات شده و این یکی از دستاوردهای این اتفاق این بود.

 

سردار نظری با اشاره به حجم مواد منفجره بمب‌های مورد استفاده رژیم غاصب صهیونیستی بر سر انسان‌های بدون سلاح و دفاع، گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در این عملیات شکست ۱۰۰ درصدی خورد همچنين شکست نظامی در برابر تبلیغاتی که داشت و شکست اجتماعی که فکر می‌کردند که برای‌ مردمانشان آسایش ایجاد کردند و همچنین در دیپلماسی منطقه‌ای‌شان هم شکست خوردند از این رو قطعا این شکست غیرقابل ترمیم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: ۲۳ مجمع شهرستانی و جمعا ۱۳۲ کارگروه شهرستانی، یک مجمع استانی و هفت کارگروه استانی در کرمان وجود دارد که بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر شبکه نخبگانی این مجامع و کارگروه‌ها است که این ظرفیت بسیار بالایی در اختیار استاندار است.

وی توضیح داد: هر کارگروه در هر ماه یک جلسه با هدف بررسی مشکلات شهرستان و استان و ارائه راهکار است، در این جلسه ۸۵ طرح ارائه شد.

سردار نظری ادامه داد: یکی از مشکلات در کشور این است که کارها بصورت جهادی انجام نمی‌شود، ان‌شاءالله در استان از این ظرفیت نخبگانی استفاده شود تا بخش عمده مشکلات استان با برنامه‌ریزی‌ها و خلاقیت‌ها این شبکه حل شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از