حالت تاریک
رئیس اداره طرح اداره کل صمت جنوب کرمان:

تشکیل کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع

تشکیل کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع

رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: رفع مشکلات طرح‌های تخصصی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان مطرح شد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ زیور عباس‌پور رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از مطرح شدن طرح‌ها در کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

 

عباس‌پور افزود: این طرح‌ها مشکلاتی در زمینه واگذاری زمین، استعلام‌های محیط زیست، تأمین آب، تأمین سوخت و امهال تسهیلات را داشتند که این مشکلات پس از بررسی توسط اعضای کمیته رفع شدند.

 

وی گفت: در رابطه با امهال تسهیلات، فرصت یک ماه برای تعیین تکلیف تسهیلات و تقسیط به مدت پنج سال انجام شد و در رابطه با اخذ مهلت یک ساله از محیط زیست، ملزم به نقل مکان به مکان جدیدی شد.

 

رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صمت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: در رابطه با واگذاری زمین و تأمین آب به دو طرح صنایع معدنی نیز مصوب شد که محیط زیست و آب منطقه‌ای پس از بازدید و بررسی، نتیجه را به سازمان صمت جنوب کرمان برای تصمیم‌گیری اعلام نمایند.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از