حالت تاریک
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان خبر داد:

توقیف بیش از 3 هزار خودروی متخلف

توقیف بیش از 3 هزار خودروی متخلف

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در هشت ماهه سال جاری بیش از سه هزار خودرو به علت تخلفات حادثه ساز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش راه آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس، علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در این خصوص گفت: برابر بررسی‌ها بیشتر حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت افراد به دلیل عدم توجه به جلو و بیشتر ناشی از سرعت غیر مجاز هستند از این‌رو برخورد با تخلفات حادثه‌ساز با هدف حفظ جان مردم به صورت جدی در دستور کار پلیس راه قرار دارد.


وی هدف از اجرای مستمر این طرح‌ها و برخورد با تخلفات حادثه‌سازی هم‌چون سرعت را جلوگیری از حوادث و همچنین حفظ جان هموطنان اعلام و بیان کرد: اگر بخواهیم نگاهی کارشناسانه به عامل سرعت غیرمجاز داشته باشیم در می‌یابیم تفاوت زمانی با سرعت رفتن برای رسیدن به مقصد کمتر از ۱۰ دقیقه است و این مدت زمان اندک ارزش مواجهه با خطر و تصادفات مرگبار را ندارد.


رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به توقیف بیش از سه هزار خودرو به علت تخلفات حادثه‌ساز در هشت ماهه سال جاری، از رانندگان خواست با عمل به توصیه‌های پلیسی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از زمینه‌های وقوع حوادث و سوانح جاده‌ای بکاهند.

 

انتهای پیام/ تاج الدینی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از