حالت تاریک
عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد:

جایزه پژوهشگر برتر توسط نخبه کرمانی کسب شد

جایزه پژوهشگر برتر توسط نخبه کرمانی کسب شد

عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان از کسب جایزه برتر در زمینه افزایش بازدهی مدیریت شبکه‌های الکتریکی خبر داد.

 حسام رهبری مقام عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان رفسنجان در گفتگو با سرویس اقتصادی راه آرمان عنوان کرد: کمیته «جوایز پژوهشی بین المللی در زمینه راهبری و مدیریت» بنده را برنده «جایزه پژوهشگر برتر» در زمینه افزایش بازدهی مدیریت شبکه های الکتریکی معرفی کرد.
 
وی افزود: «International Research Awards on leadership and Management» یک رویداد است که شامل سخنرانی‌های کلیدی توسط کارشناسان مشهور در زمینه راهبری و مدیریت می‌شود و دیدگاه خود را در مورد آخرین تحقیقات و بهترین روش‌ها در صنعت به اشتراک می‌گذارند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان تأکید کرد: در رویداد نام‌برده میزگردهایی تشکیل می‌شود که در آن محققان و دانشمندان تجربیات و پژوهش‌های خود را در زمینه‌های مختلف راهبری و مدیریت مطرح می‌کنند و شرکت کنندگان همچنین می‌توانند در کارگاه‌ها و جلسات آموزشی که در زمینه تکنیک‌ها و ابزارهای راهبری و مدیریت است، شرکت کنند.
 
وی به بخش اصلی این رویداد «جستجو برای علم »  اشاره کرد و گفت: انتخاب برندگان جایزه پژوهشگر برتر در زمینه‌های مختلف راهبری و مدیریت است، این جایزه به برترین پژوهشگر در هر زمینه‌ای به دلیل سهم قابل توجه آنها در پیشرفت در زمینه تخصصی خود اعطا می‌شود.
 
رهبری مقام در پایان خاطر نشان کرد: صلاحیت نامزد باید با موفقیت‌های مربوطه در مشارکت‌های تحقیقاتی، مانند همکاری‌ها، قراردادها و انتشارات، شناسایی و مستند شود و هیچ محدودیت سنی برای بخش جایزه بهترین محقق وجود ندارد.
 
 
انتهای خبر/ طهماسبی
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از