حالت تاریک
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان:

خانه توزیع کننده موادمخدر در ریگان پلمب شد

خانه توزیع کننده موادمخدر در ریگان پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب ریگان از پلمب یک باب منزل مسکونی توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان اصلی این پرونده نیز روانه زندان شده‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، سید روح‌الله میرتاج‌الدینی در تشریح این خبر افزود: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی شهرستان ریگان، دستورات قضایی لازم به منظور بازرسی و تفتیش از منزل مربوطه صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: با کشف مواد مخدر صنعتی، محل مورد نظر به لحاظ آنکه تبدیل به مکانی برای توزیع و فروش مواد مخدر شده بود وفق مقررات پلمب شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مصرف و گرایش به مواد مخدر یکی از اساسی‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و امروزه ریشه و عامل اصلی بسیاری از جرائم و آسیب‌های دیگر نیز محسوب می‌شود، دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر بدون هیچگونه مماشاتی اقدام می‌کند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: به مثابه این مورد در هر جا که ضرورت داشته و قانون اجازه دهد علاوه بر مجازات مجرمان، دستور پلمب محل ارتکاب جرم را نیز صادر خواهیم کرد.

ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از