حالت تاریک
استاندار کرمان:

رضایت مردم از بیمه سلامت، جای قدردانی دارد

رضایت مردم از بیمه سلامت، جای قدردانی دارد

استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت از این اداره کل بیمه سلامت بازدید کرد.

به گزارش راه آرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت از این اداره کل بازدید کرد. 

 

در این بازدید استاندار کرمان در جمع کارکنان بیمه گفت: بار بزرگی بر دوش مجموعه سلامت است، بخشی در بیمارستان کار عملیاتی انجام داده و بخشی دیگر کیفیت خدمات ارائه شده به مردم است که توسط بیمه سلامت انجام می‌شود.

 

فداکار افزود: خوشبختانه تقریبا خدمات بیمه‌ای فراگیر شده است، این موضوع زمانی آرزوی مردم و دولت‌ها بود.

 

وی بیان کرد: همه مردم امروز  بیمه هستند و کاربزرگی انجام شد، اعدادی هم که در بحث صندوق‌های بیمه‌ای مطرح شده باید اطلاع رسانی شود.

 

استاندار کرمان ابراز کرد: مردم باید مطلع شوند خدمات چگونه ارائه می‌شود، عمده خدماتی که در سطح ملی مطرح شده، پایلوت آن از کرمان بوده است، همین نسخه الکترونیک که ابتدا از کرمان آغاز و امروز به کل کشور تسری داده شده، نمونه این اقدامات موثر است.

 

فداکار بیان کرد: کار بزرگی در بیمه سلامت انجام‌ شده و کرمان در مباحث بیمه‌ای پیشرو بوده وکمک‌های خوبی در بحث درمان ناباروری توسط بیمه سلامت درحال انجام است.

 

وی افزود: قبلا تبدیل دفترچه بیمه معضلی بود، ولی اکنون دفترچه بیمه به خاطره‌ها پیوسته است و به‌جای آن در سامانه‌ای که جایگزین دفترچه بیمه شده کلیه اطلاعات بیمار، دارو‌های مصرفی، پزشک، نوع بیمه، و دیگر اطلاعات وجود دارد. 

 

فداکار تاکید کرد: بیشتر برای عرض خداقوت به کارکنان بیمه سلامت آمده ام، چرا که بیشتر خدمات بیمه‌ای که پشت صحنه امور رفاه بیمه‌ای مردم است توسط شما انجام می‌شود.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از