حالت تاریک
فرماندار جیرفت:

اخلاق‌مداری شاخصه بارز نیروی انتظامی است

اخلاق‌مداری شاخصه بارز نیروی انتظامی است

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: شاخص بارز فعالیت نیروی انتظامی بر اصول آگاهی بخشی، پیشگیری و پیگیری استوار است.

به گزارش سرویس«راه آرمان»؛ به نقل از دقیانوس؛ صبح امروز یکشنبه همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  در شهرستان جیرفت_استان کرمان برگزار شد.

 

احمد بلندنظر فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور جمعی از مدیران و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شده بود، به تشریح  شأن و نقش نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: دشمن سال‌ها بر افکار عمومی و مرزهای ایران می‌تازد و در مقابل این وضعیت نیروی انتظامی با روش‌های مختلف در مسیر قانون تلاش می‌کند اثر تهاجم فرهنگی کمتر و بی‌اثر شود.

وی بیان کرد: آرزوی همه انسان‌ها وجود همیشگی صلح و آرامش در جامعه است اما متأسفانه عده‌ای هستند که با قانون شکنی این مهم را مانع شده‌اند و در همین خصوص اندیشمندان بر وجود نیروی انتظامی در جامعه جهت برقراری امنیت تاکید کرده‌اند.

بلندنظراضافه کرد: قرآن کریم امنیت را از اهداف حکومت الله و صالحان ذکر می‌کند و در جمهوری اسلامی نیروی انتظامی تلاش می‌کند امنیت بر قرار شود.

وی در ادامه اظهار کرد: کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی خود را سرباز حکومت می‌دانند و برای استقرار عدالت اسلامی تلاش می‌کنند.

وی ابراز کرد: فعالیت نیروی انتظامی بر اصول آگاهی بخشی، پیشگیری و پیگیری استوار است و در همین راستا این نهاد مقدس سعی دارد با هدایت مردم به سوی معارف اسلامی است امنیت را در جوانب مختلف در جامعه برقرار کند.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: اخلاق‌مداری و اخلاص شاخصه بارز نیروی انتظامی است و تقدیم چندین هزار شهید، گواه این که شیوه خدمت پلیس در ایران اسلامی با سایر کشورها متفاوت و در مرتبه‌ای بالاتر قرار دارد، است.

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از