حالت تاریک
هزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی:

زنگ‌ مطالعه در مدارس کهنوج نواخته شد

زنگ‌ مطالعه در مدارس کهنوج نواخته شد

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، آیین نواختن زنگ مطالعه و کتابخوانی در مدارس شهرستان کهنوج نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج، با حضور امام جمعه، معاونت سیاسی فرمانداری، معاونت آموزشی دوره‌های تحصیلی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و همکاران فرهنگی، آئین نمادین نواخته شدن زنگ مطالعه و کتابخوانی در مدارس ابتدایی دخترانه فرهنگ و فروغ دانش این شهرستان نواخته شد.

 

 احمدنجنو امام جمعه شهرستان کهنوج ضمن تبریک آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، گفت:یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع کتاب و کتابخوانی و مطالعه دقیق و عمیق است،  همچنین ایشان در اکثر مناسبت‌ها به این موضوع اشاره داشته‌اند که همه باید آن را به عنوان چراغ راه خود در خصوص گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، الگو و هدف قرار دهیم.

وی افزود:هدف از به صدا درآوردن زنگ مطالعه و کتابخوانی این است که‌ تذکر ویادآوری باشد برای همه افراد که باید به کتاب بیشتر بها داده، از مطلب‌ها و مواردی که در آن وجود دارد درس گرفته تا به موفقیت برسیم.

امام جمعه کهنوج بیان کرد: موفق‌ترین افراد در زندگی کسانی هستند که‌ در راه فراگیری علم و دانش از هیچ کوششی فرو گذار نبوده و بیشتر وقت خود را صرف مطالعه کتاب کرده در دوران سالمندی از کار خود رضایت دارند.

نجنو خاطر نشان کرد: هر اندازه که  می‌توانید به مطالعه اهمیت دهید .کتاب و کتابخوانی فقط مختص به کتاب‌های درسی نیست و شما دانش‌آموزان باید بدانید کتاب‌های غیر درسی در کنار کتاب‌های درسی تاثیر زیادی در زندگی هر فرد دارد و می‌توانند موارد و مطلب‌های زیادی را به ما بياموزند ،همچنین می‌توان «قرآن کریم» را به عنوان بهترین کتابی دانست که خود به تنهایی باعث رشد و پیشرفت انسان در تمام زمینه‌ها شود.

 

در ادامه از دانش آموزان فعال که در زمینه کتابخوانی با کتاب خانه شهرستان ارتباط داشتند تقدیر شد و همچنین دانش‌آموزان از نمایشگاه کتابی که برپا شده بود دیدن کردند.

 

انتهای خبر/پ

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از