حالت تاریک
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

زن سالم پیکره جامعه‌ای را قوی می‌کند

زن سالم  پیکره جامعه‌ای را قوی می‌کند

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در امور زنان و خانواده گفت: زن سالم و قوی پیکره جامعه‌ای را قوی مصون‌سازی می‌کند.

فرزانه برخوری مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در امور زنان و خانواده در گفتگو با پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ گفت: زن سالم و قوی پیکره جامعه‌ای را قوی مصون‌سازی می‌کند.

 

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در امور زنان و خانواده افزود: هفته ملّی سلامت بانوان ایران از ۲۰ تا ۲۶ آبان‌ماه و با شعار بانوی سالم، خانواده سالم و جامعه سالم نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: در سالجاری با رویکرد حمایت از نقش مادری زنان و با هدف اطلاع‌رسانی و حساس‌سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نامگذاری شده است.

 برخوری عنوان کرد: زنان با افزایش آگاهی، ارتقاء سواد سلامت، ایجاد سبک زندگی سالم، حمایت از همسر و فرزندان مدیریت سلامت جسمی و روانی خود و خانواده را به عهده دارند.

 مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در امور زنان و خانواده مطرح کرد: سلامت زنان به ویژه مادران از مفاهیم زیر بنایی در توسعه است و تاثیر بسزایی در سعادت جامعه دارد.

وی ابراز کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی بانوان شاغل در دانشگاه اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان این مناسبت ملّی مهم را تبریک گفته و امیدوارم با همکاری و مساعدت همه سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران شاهد برخورداری بانوان سرزمینمان ایران اسلامی باشیم.

 انتهای خبر/ امیری

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از