حالت تاریک
فرمانده انتظامی ریگان:

سلاح گرم غیرمجاز را تحويل دهید

سلاح گرم غیرمجاز را تحويل دهید

فرمانده نیروی انتظامی ریگان با اشاره به طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان گفت: هر فردی که سلاح گرم غیرمجاز در اختیار دارد آن را تحويل دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری دیارنخل؛ سرهنگ اسحاق دریجانی امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان ریگان ضمن گرامیداشت شهدای انتظامی و فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: شعار هفته انتظامی شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار  است.

فرمانده نیروی انتظامی ریگان با اشاره به طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان افزود: هر فردی که سلاح گرم غیرمجاز در اختیار دارد آن را تحويل دهد.

وی افزود: برخی‌ها رسم غلط تیراندازی در مراسمات شادی و عروسی را کنار بگذارند.

دریجانی با اشاره به جرائم سایبری ابراز کرد: بيشترين اتفاقات در فضای مجازی صورت‌گرفته مربوط به کلاهبرداری است، جرم فیشینگ یا لینک آلوده‌ یکی دیگر از کلاهبرداری‌هایی که است که در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال در خصوص سرقت‌ها با همکاری بسیج، دولت و پشتیبانی دستگاه‌ قضائی، ۱۷ درصد کاهش سرقت‌ها را داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی ریگان با بیان اینکه در حوزه کشف مواد مخدر ۲۰ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در حوزه مشروبات الکی نیز افزایش کشف مشروبات داشتيم و در مراسمات عروسی متأسفانه شاهد سرو مشروبات هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: از ابتدای سال تعداد ۲۵ نفر را در تصادفات از دست داد‌ه‌ایم.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از