حالت تاریک
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:

ضرورت اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی

ضرورت اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: اگر فرمایش رهبری در خصوص ابطال اسناد غیررسمی اجرایی شود، حجم ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی کاهش محسوسی خواهند یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ بخشی انجام معامله از طریق سند غیررسمی را زمینه‌ساز تشکیل پرونده‌های بسیار زیاد در خصوص زمین‌خواری و فروش مال غیر در قوه قضائیه دانست و ضمن قدردانی ویژه از رهبر معظم انقلاب که به صراحت این معضل چندین ساله را تعیین تکلیف کرده‌اند، گفت: منویات مقام معظم رهبری بسیار راهگشا است و ان‌شاءالله دستور ایشان هر چه سریع‌تر اجرایی شود تا شاهد کاهش شدید اختلافات بین مردم و ورودی دستگاه قضا باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر ضرورت اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی و اهتمام به تنظیم اسناد رسمی بیان کرد: می‌طلبد مسئولان قوه قضائیه همراه با نمايندگان مجلس، این مطالبه عمومی را از مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته باشند.

وی از نمایندگان  استان کرمان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: برای اجرایی شدن دستور مقام معظم رهبری که خواسته عموم مردم و قضات است، همدل و یک صدا پیگیری لازم را به‌عمل آورند.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از