حالت تاریک
دادستان عمومی و انقلاب کرمان تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگانی برای توسعه وقف

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگانی برای توسعه وقف

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: از ظرفیت نخبگان استان برای توسعه وقف استفاده شود تا ایده‌های ناب برای پروژه‌های اقتصادی متناسب با استان اجرا شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان، مهدی بخشی در نشست مشترک با رییس اداره اوقف و امور خیریه این استان خواستار فراهم شدن زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اموال متعلق به اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان تأکید کرد: ضرورت دارد سازمان اوقاف استان کرمان با اشتغال آفرینی و حمایت از تولید زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کند.

وی دایره عملکرد وقف را وسیع و گسترده برشمرد و اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی موجود، می‌توان از ثروتی که در موقوفات تولید می‌شود، برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال بهره برد که در این خصوص پیشنهاد می‌شود از ظرفیت نخبگان استانی برای توسعه و پیشرفت وقف استفاده شود تا ایده‌های ناب برای پروژه‌های اقتصادی متناسب با ظرفیت استان طراحی و اجرا شود.

مدعی العموم در استان کرمان خاطرنشان کرد: متولیان باید زمینه حضور و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم نمایند تا هم اصل موقوفه پایدار بماند و هم از رکود خارج شده و به پویایی و منفعت برای استان برسد.

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از