حالت تاریک
رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان:

لزوم حمایت مسئولان از ظرفیت مجمع بسیجیان استان

لزوم حمایت مسئولان از ظرفیت مجمع بسیجیان استان

سعید کاظمی گفت: از مسئولان می‌خواهم که کمک کنند که از ظرفیت مجمع بسیج در استان کرمان حمایت کنند تا از مرحله ایده و طرح به اجرا و عمل برسد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان کرمان سعید کاظمی رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان گفت: اگر وضعیت فعلی جامعه را با آنچه که در دنیا است مقایسه کنیم خواهیم یافت در کشور ما آرامش وجود دارد. 

 

وی ادامه داد: بعد از آن‌که رژیم صهیونیستی جنایتکار، غزه را بمباران می‌کند و خانواده‌ها را از هستی محو می‌کند اما هیچ‌کس نسبت به جنگ در غزه اعتراضی نمی‌کند و این دقیقا همان الگوی زمان جنگ ایران و عراق بود، زمانی‌که عراق شهرها را بمباران می‌کرد هیچ سندی نیست که کسی خواهان صلح باشد بلکه همه شعار جنگ، جنگ تا پیروزی را می‌دادند.

 

وی الگوی رزمندگان فلسطینی را ایران دانست و گفت: رزمندگان فلسطینی برای اولین بار از یک دیوار عبور کردند همچون رزمندگان ایران که در عملیات والفجر۸ از رودخانه عبور کردند، آنان در جنگ سخت و نیم سخت دقیقا جا پای ما می‌گذارند.

 

کاظمی توضیح داد: ایران الگوی اداره جامعه و حل مشکلات مردم برای جوامعی که اکنون جنگ ندارند، خواهد بود. 

 

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر، امروز در ایران تهاجم دشمن به باورها و اعتقادات است، اکنون نیز باید با انگیزه خودمان می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم،برسیم.

 

وی ادامه داد: باید به این باور برسیم که خودمان بسیاری از مشکلات در محله، روستا، شهر و شهرستانمان را حل کنیم و دیگر نیاز به این نیست که از بالا کسی ابلاغ و رصد کند.

 

کاظمی عنوان کرد: طرح‌های ارائه شده از سوی کارگروه‌ها نمونه‌ای از ظرفیت مجامع بسیج است، اکنون مجمع بسیجیان در ۲۳ شهرستان شکل گرفته و ۱۴۰ کارگروه در شهرستان‌ها کار می‌کنند و قریب ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در این مجامع وجود دارند و راهکار ارائه می‌کنند، در هر کارگروه در شهرستان، افرادی خارج از شهرستان بتوانند ارئه پیشنهاد بدهند.

 

رییس مجمع بسیجیان استان کرمان، تاکید کرد: بیائیم به سمت حل مساله حرکت کنیم، از مسئولان می‌خواهم که کمک کنند که این ظرفیت از مرحله ایده و طرح به اجرا و عمل برسد.

انتهای خبر/پ

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از