حالت تاریک
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی جنوب:

مانور جلوگیری از تصرف اراضی ملی ضروری است

مانور جلوگیری از تصرف اراضی ملی ضروری است

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: به منظور حفظ و صیانت از اراضی دولتی اجرای مانور در جوامع محلی لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری راه آرمان، خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: مانور نیروهای یگان حفاظت اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در جهت حفظ و صیانت از اراضی دولتی در جنوب کرمان لازم و ضروری است.

 

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افزود: مانور نیروهای یگان حفاظت اداره‌ کل با هدف جلوگیری از تصرف اراضی ملی، در شهرستان قلعه گنج انجام شد.

 

امیرافضلی ضمن اشاره به اینکه فصل کشت جالیز شروع و احتمال تصرف اراضی ملّی وجود دارد بیان کرد: این مانور با هدف آگاهی بخشی و جلوگیری از هرگونه تصرف اراضی ملّی در بخش چاه دادخدا روستاهای روبای وتوریگ ۲ و سه وصولان انجام شد.

 

وی اضافه کرد: در این مانور آموزش‌های لازم در خصوص عدم تعرض به اراضی ملّی و اطفاء به موقع حریق به عشایر، کشاورزان، همیاران طبیعت و جوامع محلی داده شد.

 

امیرافضلی خاطرنشان کرد: در ادامه همچنین محورهای مواصلاتی از سمت سیستان بلوچستان به قلعه گنج و کرمان به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق چوب آلات جنگلی و غیر مجاز کنترل گردید.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

 

 گفتنی است این مانور از امروز با حضور فرمانده یگان حفاظت، جانشین فرماندهی یگان حفاظت و نیروهای این یگان در سطح عرصه‌های ملی شهرستان برگزار شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از