حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان خبر داد:

هلال‌احمر استان پای‌کار جمع‌آوری کمک برای مردم غزه

هلال‌احمر استان پای‌کار جمع‌آوری کمک برای مردم غزه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان با راه‌اندازی یک پویش مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه زمینه دریافت کمک‌های مردمی را فراهم کرده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در ارتباط با جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها برای مردم مظلوم فلسطین به خبرنگار راه آرمان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان حدود ۱۰ هزار تخته پتوی مینگ از انبارهای امدادی در قالب ۶ دستگاه تریلر و کامیون بارگیری و برای غزه ارسال کرد.

 

وی افزود: علاوه بر این جمعیت هلال‌احمر استان با راه‌اندازی یک پویش مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه زمینه دریافت کمک‌های مردمی را فراهم کرده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره حساب: ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یاشماره شبا: IR700100004101034741999998 و کد دستوری(USSD): ۱۱۲*۵#* اقدام به واریز وجه برای مردم فلسطین کنند.

 

فلاح در خصوص اقدامات هلال‌احمر استان در حوزه بهداشت و درمان در سال‌جاری به خبرنگار ما گفت: در این حوزه خدمات درمانگاهی، توانبخشی، کاردرمانی، فیزیوتراپی و داروخانه‌ای به مردم ارائه می‌شود.

 

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان کرمان دارای ۱۴ مرکز درمانی، توانبخشی و دارویی در سراسر استان است که در مجموع به ۱۶۸ هزار و ۴۳۱ نفر در نیمه اول سال جاری خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه‌های مختلف ارائه کرده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تصریح کرد: داروخانه‌های هلال‌احمر در شهرستان‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان به بیش‌از ۹۸ هزار و ۲۰۰ نفر خدمات ارائه داده‌اند.

 

فلاح با اشاره به واکسیناسیون ۳ هزار و ۱۸۵ نفر توسط جمعیت هلال احمر در ۶ ماهه اول سال جاری، مطرح کرد: ۶ هزار و ۱۲۸ نفر از خدمات جامع توانبخشی در شهرستان‌های بم، رفسنجان، سیرجان، کرمان و شهربابک بهره‌مند شدند.

 

وی افزود: با‌توجه به گزارش‌های سازمان هواشناسی و پیش‌بینی پاییزی پر‌باران به‌ویژه در جنوب استان، جمعیت هلال‌احمر استان کلیه تجهیزات این سازمان در سراسر استان را تقویت و به‌روزرسانی کرده و آماده‌باش کامل به پایگاه‌ها و نیروها داده شده تا در صورت بروز مشکل به‌سرعت وارد عمل شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تاکید کرد: در این راستا یه دوره ویژه بازآموزی سیلاب برای امدادگران برگزار شده تا در صورت بروز سیلاب توانایی لازم برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را داشته باشند.

 

فلاح یادآور شد: در بهار و تابستان گذشته جمعیت هلال‌احمر استان به ۱۲۴ هزار و ۵۱۴ نفر خدمات سلامت محور، حمایتی و معیشتی ارائه کرده است.

 

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه داوطلبان، کمک به بهبود سطح سلامت و معیشت افراد کم برخوردار و محروم است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان کرد: مهم‌ترین مزیت جمعیت هلال‌احمر داوطلب محور بودن آن است، استفاده از ظرفیت داوطلبان نقطه قوت جمعیت هلال‌احمر است و داوطلبان به عنوان ظرفیت عظیم و بی‌نظیری که از متن جامعه می‌جوشد، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات باشند.

 

فلاح با اشاره به اینکه این خدمات با همکاری و مشارکت خیرین داوطلب، بنگاه‌های اقتصادی و جمعیت هلال احمر ارائه شده، اضافه کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان است. 

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از