حالت تاریک
رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج:

۴۰ قبضه سلاح جنگی، داوطلبانه تحویل داده شد

۴۰ قبضه سلاح جنگی، داوطلبانه تحویل  داده شد

رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج گفت: با اجرای پویش مردمی «نه به سلاح غیرمجاز» تعداد ۴۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز به صورت داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی این شهرستان شد.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری، امیرحسین بهجتی  ضمن قدردانی از مشارکت خوب دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این طرح، عنوان کرد: دارندگان سلاح‌های غیرمجاز تا پایان مهرماه فرصت دارند که سلاح‌های غیرمجاز خود را تحویل دهند تا از ارفاقات قانونی برخوردار شوند.

وی نقش مردم، سران طوایف، ریش سفیدان و روحانیت را در تحقق امنیت پایدار بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: از تلاش‌های تمام همکارانم در دستگاه قضایی و مجموعه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی که در جهت تامین امنیت و تحقق عدالت در جامعه تلاش دارند، تشکر می‌کنم.

رئیس حوزه قضائی فهرج تصریح کرد: در شهرستان فهرج قانون‌مداری با جدیت دنبال می‌شود و امروز نیروی انتظامی بازوی پرتوان قوه قضائیه در تمامی نقاط کشور ورود پیدا می‌کند و با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

بهجتی به تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در کشور اشاره کرد و افزود: این نیروهای مقتدر برای امنیت تلاش و جهاد می‌کنند و امروز مردم قدردان نیروی انتظامی‌اند.

وی بیان کرد: فراجا پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و یکی از اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی تکیه بر قانون و قانونمداری است.

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از