حالت تاریک
فرماندار جیرفت:

۷۰ طرح گلخانه‌ای در جیرفت به بهره‌برداری رسید

۷۰ طرح گلخانه‌ای در جیرفت به بهره‌برداری رسید

فرماندار جیرفت گفت: ۷۰ طرح گلخانه‌ای در بخش اسماعیلی جیرفت در جنوب کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت؛ احمد بلندنظر فرماندار جیرفت صبح امروز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های گلخانه‌ای این شهرستان گفت: این گلخانه‌ها با همت بنیاد برکت ایجاد شده و توانسته بیش از ۳۰۰ نفر را مشغول به کار کند.

 

بلندنظر افزود: این طرح‌ها در ۶ روستای طرج، جزفطن، حسین‌آباد، قنات نو، اسماعیلی و بهرام‌آباد اجراء شده و با تسهیل‌گری بخشداری محل و با همّت بنیاد برکت به اقتضای هر طرح در دستور کار، یک میلیارد تا یک ملیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مجریان پروژه‌ها اعطاء شده است.

 

وی بیان کرد: ۸۹ درصد از تعهد ایجاد شغل در جیرفت اجراء شده است و امسال میزان تعهد این شهرستان در بخش اشتغال ۲ هزار و ۶۴۶ است که تاکنون با ثبت ۲ هزار و ۳۶۱ نفر در سامانه رصد اشتغال، ۸۹ درصد میزان تعهد شده را محقق کرده و تاکنون جیرفت در استان کرمان با کسب رتبه نخست پیشرو است.

 

فرماندار جیرفت در ادامه عنوان کرد: ۴ سایت ایرانسل در روستاهای تابعه شهرستان جیرفت جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در حال راه‌اندازی است و روستاهای هدف در بخش‌های مرکزی، ساردوئیه و اسماعیلی واقع هستند.

 

نماینده عالی دولت در جیرفت ابراز کرد: در راستای رفاه مردم روستاهای بخش ساردوئیه احداث دکل دوسایت ایرانسل در روستای دره‌ای و منطقه دلفارد در مرحله طراحی است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی همچنین اضافه کرد: یک سایت ایرانسل نیز در روستاهای فتح‌آباد و کهن بخش اسماعیلی و دیگری در روستای چمن از توابع بخش مرکزی احداث شده است.

 

بلندنظر تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت قرار شد پایان سال جاری بیش از ۱۲۰ سایت ایرانسل در حوزه شهرستان جیرفت ارتقاء و یا احداث شود که با تحقق اُفق ترسیم شده تا حد خیلی زیادی مشکل عدم آنتن‌دهی تلفن همراه خطوط ایرانسل رفع خواهد شد.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از